Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.
Parallel import toestel? Dus geen klacht bij Tmobile maar bij de leverancier van de TV plaatsen.
Parallel import toestel? Dus geen klacht bij Tmobile maar bij de leverancier van de TV plaatsen.
Dank voor uw reactie en dit is een fair punt. Echter bij deleverancier laten checken (Model code ...XXN), alsook Samsung Headquarter laten inloggen op TV. Beiden bevestigen dat het zeer zeker om een Benelux model gaat. Conclusie van Samsung is dat T-Mobile verkeerde instructies heeft gegeven mbt app.
Hi
Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.
Hi
Dank Lisa, helaas niet. Ik zie hetzelfde als voorheen. Bij het intypen van “T-Mobile” zie ik “T-Mobile TV GO” wat, zoals eerder al vermeld, de Tsjechische app versie is. Hoe verder?
Hi
Hi
Dank Lisa, helaas niet. Ik zie hetzelfde als voorheen. Bij het intypen van “T-Mobile” zie ik “T-Mobile TV GO” wat, zoals eerder al vermeld, de Tsjechische app versie is. Hoe verder?
Specifiek methode 3 in bovenstaande link.
Specifiek methode 3 in bovenstaande link.
Dank voor advies maar al allemaal geprobeerd. Ook software volledig herladen door Samsung HQ. Zonder resultaat. T-Mobile moet volgens Samsung via hun Service instructie geven om Nl app te laten valideren op dit topmodel.
een poging om nog iets te proberen …
Niet geschoten is altijd mis, maar als Samsung al toegang tot de TV heeft gehad en daar ook niet uitkomt vraag ik mezelf af waarom Samsung een dergelijke issue niet oppakt en contact opneemt met T-mobile om dat top product een volledige setting te geven in de markt.
Of loopt Samsung ook tegen de muur op die T-mobile wel eens uitstraalt in het verwerken van sommige problematiek?
Laten we nogmaals een moderator als
Helemaal met u eens. Als klant voelt het soms als een bal in een flipperkast. Ben elke dag aan telefoon ... zonder resultaat. Volgende stap is voor mij inschakelen van een advacaat (wegens verschaffen van valse informatie bij promotie doeleinden (< 4 jaar Samsung is compatibel) en de 30 dagen bedenktijd. 4 maanden Voucher van ViaPlay kon ook al niet worden geactiveerd.
TV kijken is sinds een paar weken geen beleving /ontspanning meer.
Hi
Lijkt toch echt op een USA, Canada, South America model aldus de officiële website van Samsung:
Bron Samsung: Hoe ontcijfer ik de modelcode van mijn Smart tv? en dan “Modelcodes uitvergroot” aanklikken.
Volgens de consumentenbond website zou QN voor Qled Neo staan, dus tja, welke nu te geloven.
edit 16:53: En als je zoekt op Ziggo Go of KPN iTV app, zijn deze wel in NL te vinden dan?
Lijkt toch echt op een USA, Canada, South America model aldus de officiële website van Samsung:
Bron Samsung: Hoe ontcijfer ik de modelcode van mijn Smart tv? en dan “Modelcodes uitvergroot” aanklikken.
Volgens de consumentenbond website zou QN voor Qled Neo staan, dus tja, welke nu te geloven.
edit 16:53: En als je zoekt op Ziggo Go of KPN iTV app, zijn deze wel in NL te vinden dan?
Hi Timo, wat leuk dat je zo mee zoekt.
KPN iTV vindt hij wel, ZIggo niet (misschien door glasvezel?).
Mbt code hebben zowel de leverancier als Samsung HQ bevestigd dat het om een “Benelux” versie gaat aan de hand van modelnummer … XXN en ik heb het ook met eigen ogen gezien in het software window op het scherm van de TV.
Dank alvast, René
Hallo René,
dan lijkt het idd op een issue van de T-Mobile app.
Misschien dat @Hans-Juriën hier een antwoord op heeft? Hij zit / zat in het team mbt ontwikkeling van de app namelijk.
Blijf je topic volgen en mocht ik suggesties hebben dan plaats ik ze hier.
S6, en voor nu sorry dat ik je niet verder kan helpen. Heb (maar) een Samsung QLED QE65Q90T sinds een maand en geen tv van T-Mobile meer, internet only met Netflix, ViaPlay etc.
Hallo René,
dan lijkt het idd op een issue van de T-Mobile app.
Misschien dat @Hans-Juriën hier een antwoord op heeft? Hij zit / zat in het team mbt ontwikkeling van de app namelijk.
Blijf je topic volgen en mocht ik suggesties hebben dan plaats ik ze hier.
S6, en voor nu sorry dat ik je niet verder kan helpen. Heb (maar) een Samsung QLED QE65Q90T sinds een maand en geen tv van T-Mobile meer, internet only met Netflix, ViaPlay etc.
Super bedankt Timo! Erg gewaardeerd. En een Samsung QLED QE65Q90T is een prachtding. Tot snel en dank voor inschakelen van @Hans-Juriën. Fijne avond
Hi
Hi
Hi
Dank Lisa, het is “goed” om te horen dat het ontrafeld is. Enig idee over wat voor tijdslijn we spreken voor een oplossing? Vrijdag komt de monteur weer langs. Mogelijk vraag ik om een box met kabel te installeren in afwachting, want het is vandaag onwerkbaar. Dank voor alle moeite. René
Hi
Ook wil ik graag aan je vragen of het op dit moment niet lukt om via de TV Boxen te kijken? Ik ben een kijkje gaan kijken achter de schermen en zie dat je twee TV Boxen in huis hebt. Ik wil natuurlijk dat je zonder problemen tv kan kijken, totdat de App bij jou gaat werken. Ik hoor het graag!
Hi
Ook wil ik graag aan je vragen of het op dit moment niet lukt om via de TV Boxen te kijken? Ik ben een kijkje gaan kijken achter de schermen en zie dat je twee TV Boxen in huis hebt. Ik wil natuurlijk dat je zonder problemen tv kan kijken, totdat de App bij jou gaat werken. Ik hoor het graag!
Dank Lisa, Ik heb idd nog twee boxen in huis maar de bedoeling was om draadloos te werken. Ik moet deze nog terug sturen maar wacht nog even want morgen komt monteur weer langs om job af te werken. Ik verwacht gezien deze bug een aktie van T-Mobile. Gratis plaatsen van 1 box tot als app werkt. De andere box stuur ik dan terug (want op andere neiwue tv werkt app wel). Dank voor de support.
Hi
Hi
Ook hoor ik het graag het plan van aanpak voor de Viaplay voucher. Ik had al ViaPlay via ZIggo, voucher code ingegeven, verwerkt en bevestigd, maar vervolgens was abonnement niet meer actief. Heb zelf weer een nieuw ViaPlay abonnement moeten aansluiten.
Hi
Hi
In jullie aanbieding was 4 maanden gratis ViaPlay inbegrepen. Dit was een speciale aktie met een einddatum. Ik moest daarom een voucher activeren. Dit heb ik gedaan maar werkte niet. Ik nu geen 4 maanden gratis ViaPlay gehad.
Hi
Had vandaag verlof genomen omdat monteur kwam en keek er naar uit om weer normaal tv te kunnen kijken. Was voorzien tussen 14u en 16u. Krijg net melding dat monteur nu weer niet komt. … krijg dan weer zo typische onpersoonlijke sms om weer een afspraak te maken. Geen enkele moeite van Guidion
Bedankt voor de uitleg
Mijn oprechte dat Guidion niet is gekomen. Heb je gelijk een nieuwe afspraak kunnen maken? Guidion hoort dit meteen aan te bieden!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.