Sinds kort heeft TLC een roze gloed over het beeld, dit komt en gaat regelmatig. Bij KPN lees ik dat dit in de stream zit, is hier iets bekend over bij t-mobile thuis?
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelSinds kort heeft TLC een roze gloed over het beeld, dit komt en gaat regelmatig. Bij KPN lees ik dat dit in de stream zit, is hier iets bekend over bij t-mobile thuis?
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelIk heb het niet weer gezien.
Maar ik hou het in de gaten.
Het lijkt mij ook dat het probleem bij de bron ligt of heeft gelegen.
En dat het probleem niet in de eind apparatuur zit.
Zit nu tijdje tlc te kijken en tot heden geen roze gloed te zien, net zoals al genoemd werd op forum van kpn en ziggo
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Als ook dit de roze gloed niet weghaalt, dan dien ik een verzoek in bij onze technische dienst. Zij gaan dit dan verder onderzoeken en hun uiterste best doen om dit zo snel mogelijk te fixen. Hiervoor heb ik enkel nog de volgende informatie nodig. Speelt dit zich af tijdens live tv-kijken of ook bij opnames? Dankjewel alvast! 🍀
Hi
Hi
Hi
Ik wil dit zo snel mogelijk voor jullie allemaal fixen! 😁
Hi
Hi
Hi
Hallo
Hi
Foto is niet heel makkelijk maar op deze is het heel licht te zien.
Op youtube filmpje van
Helemaal super
Willen jullie de HDMI-kabel (of SCART-kabel) opnieuw aansluiten op zowel de TV Box als de tv? Als dit het probleem niet oplost vraag de klant dan of hij/zij kan testen met een vervangende kabel. Een vreemde kleur of gloed van het beeld ligt vaak aan de kabel of de aansluiting/poort.
Als dit niet helpt, dan wil ik checken of jullie TV Boxen rechtstreeks zijn aangesloten op het modem. Of kijken jullie wellicht via onze Smart TV App? Ook wil ik vragen of jullie naast deze roze gloed op TLC ook een wazig menu ervaren? Ik hoor het graag, want ik wil dit fixen.
Hi
Had voordat ik de vraag stelde al getest met andere hdmi kabel, met hetzelfde resultaat.
Tv box is bedraad aangesloten rechtstreeks op modem.
Aangezien dit probleem ook speelt bij KPN en Ziggo kan dit niet aan onze kabels liggen…
Een wazig menu heb ik geen last van
Hi
Hier enkele reacties
Zoals de kaarten nu op tafel liggen lijkt het te zitten in de aanvoer van het signaal (vanuit Amerika). Niet zozeer dat de bron an sich slecht is, maar het gebruik van het kleurenspectrum welke op het kpn platform vertaald moet worden. Er komt dus eerst 'instelling 1’ binnen op het signaal en een fractie later 'instelling 2’. Dit resulteert in de roze gloed (roodwaarden zijn anders) en springt later over.
Vreemde aan deze kant is dat dit eerder niet voorgekomen is en de vraag heerst wat er dan anders is en waarom het zo nu verwerkt wordt. Er wordt onderzoek naar gedaan. Alle kabels en instellingen kunnen dus blijven zitten 🙄
Aanvullend detail, het doet zich ook voor op de online omgeving (app/web).
To be continued…
De technici van interactieve televisie zijn inderdaad met dit probleem bezig, zodat er hopelijk snel weer fatsoenlijk naar TLC gekeken kan worden.
Ook hier werd eerst het probleem gezocht in hdmi kabels en hdmi poorten allemaal zonder resultaat.
Het kan niet aan de ontvanger liggen van T-mobile.
Ik gebruik de T-mobile tv app op een Android tv.
En ervaar hetzelfde bij TLC dat af en toe het beeld roze wordt.
Iets met het bronsignaal dus.
Wij hebben hier het zelfde issue ook, dit is alleen bij TLC andere kanalen werken zonder problemen.
ook in de Tmobile TV app op zowel mijn android toestel als mijn vriendin haar Ipad gebeurd dit.
het is een soort filter die steeds langzamer sterker wordt en dan weer weg gaat, dit blijft dan loopen en is zeer vervelend.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.