Graag een reset naar de fabrieksinstellingen. Hij loop regelmatig vast, vooral op opgenomen Duitse zenders. Heb alle reset opties al geprobeerd, helpt niet.
Dank
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelGraag een reset naar de fabrieksinstellingen. Hij loop regelmatig vast, vooral op opgenomen Duitse zenders. Heb alle reset opties al geprobeerd, helpt niet.
Dank
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelGoedemorgen
Wat me wel meteen weer opvalt, is dat het modem al 98 dagen online is. Zou je deze eens kunnen herstarten? Dan kan ik zo gelijk nagaan of het niet in de verbinding zelf zit.
Je hoort straks meer van me (later in de middag)!
Heb het modem herstart. Ben benieuwd of je iets kunt meten.
dank
Paul
Indien dit ook nog niet werkt, dan rest ons niets anders dan de box vervangen. Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je!
Dat had ik al eens geen, maakt ook niet uit.
Een ander kastje zie ik als enige oplossing nu.
Vreemd. Wou dat ik er achter kon komen waarom enkel die Duitse zenders problemen geven.
Heel af en toe een andere mijn veel spoelen en zoeken, maar die Duitse consequent.
dank
Paul
Goedemorgen
Houd er rekening mee dat de vervangende box ietwat vertraagd kan zijn wegens de drukte bij PostNL. Zodra jouw pakket klaar ligt voor verzending bij de distributie, zal PostNL je een Track & Trace code toesturen per e-mail. Zo kun je te allen tijde de status van verzending in de gaten blijven houden.
Het gebeurt bij Duitse zenders al heel snel, soms seconden.
Bij andere opnames komt het ook voor, maar soms pas na uren kijken en spoelen etc.
Ben reuze benieuwd of het andere kastje dit probleem niet heeft.,
Zo wel, leuk voer voor een onderzoek.
dank
Paul
Goedemiddag
Mijn intentie was absoluut niet om je onnodig van extra last te voorzien. Ik vermoed dat het dan inderdaad door een dubbel bericht van jouw kant komt, maar dat doet niets af aan dat ik het ook had kunnen vragen. Mijn bedoeling was er enkel op gericht om gelijk actie te ondernemen omdat je al langer dan 24 uur wachtte op een reactie en zelf met dit verzoek kwam.
Werkt alles inmiddels weer? Zo ja, veel kijkplezier toegewenst! Zo niet, laat het me weten, dan onderneem ik vervolgstappen.
We gaan het uitdokteren samen, dat weet ik zeker. Bedankt voor je uitstekende medewerking hierin en alle updates die je gegeven hebt! 😄
Geen probleem, er zijn erger dingen.
Alles werkt prima, maar het wordt interessant te zien wat er op de lange duur gaat gebeuren.
dank!
Paul
Het is ergens vervelend, maar tegelijk ook een interessante puzzel!
Paul
Hoi
Ik heb je TV Box volledig gereset. Laat me alsjeblieft weten of het geholpen heeft, alvast bedankt voor je medewerking!
P.s. ook zie ik dat het modem al 97 dagen onafgebroken online is; dat is een goede indicatie want betekent dat de verbinding nooit weggevallen is, maar kan ook zorgen voor kleine haperingen in de bekabeld aangesloten apparatuur. Mag ik je verzoeken om het modem gedurende 20 seconden stroomloos te houden?
Vervelend, is net al gedaan en nu weer. Zat net naar een nieuwe opname te kijken.
Houden jullie dat niet bij wie wat doet?
Of komt het door een dubbel bericht van mijn kant?
Paul
Helaas, het was van korte duur,
Zojuist een programma opgenomen van de ZDF doorgespeeld en het kastje liep weer snel vast.
Enig optie: stekker er uit en herstarten.
Zou een ander kastje nog een optie zijn?
Paul
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.