Skip to main content

Enige tijd geleden hadden we een probleem met de harddisk opnamefunctie. Bij contact met de klantenservice kreeg ik de keuze: wachten op de nieuwe opnamefunctie in de cloud of reset en herstellen opnamefunctie op harddisk. Ik heb toen gekozen voor herstellen en we konden weer opnemen. Het is inmiddels een half jaar verder en ik ben blij dat ik niet heb gewacht op overgang naar cloudfunctie, want dat is nog steeds niet gebeurd. Wanneer kunnen wij overgezet worden ? Op de pc krijg ik als ik wil opnemen de melding “ je hebt geen abonnement op de opnamefunctie” . 

@Cal Superservice ! Thx !


Super @peterdevos01, de overzetting is aangevraagd! Houdt er graag rekening mee dat de overzetting maximaal 2 weken kan duren. Persoonlijk schat ik dat je eind volgende week overgezet zal worden. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. Alvast veel plezier met het nieuwe platform gewenst!

 

Thanks @soepkip67:blush: Nu alleen nog wachten op de definitieve overzetting… :wink:


Hallo @peterdevos01 ,

 

Dat is nog eens snelle service. 👍. Dat heeft @Cal snel geregeld. 


@Cal Apparatuur is al binnen en aangesloten !


@Cal Perfect ! Heb inmiddels al een melding dat de apparatuur aangevraagd is.

 


Hoi @peterdevos01 

Dat kan zeker voor je geregeld worden! Zoals @soepkip67 al terecht aangeeft moet wel eerst jouw TV Box met harddiskrecorder omgewisseld worden voor een TV Box die compatibel is met het nieuwe TV platform. Dit heb ik zojuist voor je in gang gezet, en zodra de TV Box is aangesloten kan ik de overzetting voor je aanvragen. Ik zal het de komende dagen voor je in de gaten houden, maar stuur gerust ook een berichtje in dit topic als het zover is. :relaxed:


Hallo @peterdevos01 ,

Ik weet niet zeker of zij het ook kunnen regelen, probeer het via de klantenservice, telefonisch te bereiken op 0800 0092.

Als het via hen gelukt is, wil je het hier dan even melden? 

 

edit: heeft zelfde vraag ook in dit topic: interactieve tv naar t-mobile tv


@soepkip67 Bedankt voor de tip. Mijn klantnummer staat inderdaad in mijn profiel. Dus nu afwachten maar….. Ik heb een Huawei HG659 modem.


Hallo @peterdevos01 ,

 

Je kan overgaan naar het “nieuwe”tv platform als je een Huawei- of Zyxel modem hebt. Ook zal je de oude hd recorder om moeten laten ruilen voor een nieuwe tv box. Zorg dat je klant nummer in je profiel staat, dan kan een moderator gelijk actie ondernemen als hij dit bericht oppakt. De moderators pakken de berichten op in volgorde van binnenkomst.


Reageer