Beantwoord

oude tv boxen vervangen

  • 23 May 2024
  • 8 reacties
  • 57 Bekeken

Wij hebben nog 1 oude tv box met opname functie en een zonder opname functie.

en die wil ik graag laten vervangen , deze zijn uit 2014 , en voldoen niet echt meer.

en starten ook regelmatig vanzelf opnieuw op.

kan dit geregeld worden?

met vriendelijke groet,

Michael Boose

icon

Beste antwoord door Mboose11 24 May 2024, 11:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mboose11 Natuurlijk vervang ik deze TV Boxen graag voor onze nieuwe exemplaar: de Mediabox. 

Op dit moment heb je 3 TV Boxen: een Mediabox (€5), een TV Box met harddisc recorder (€10) en een TV Box zonder opnamefunctie (€5). Je ontvangt €5 korting p/m op de TV Box met hard recorder. In totaal betaal je hier dus €15 p/m voor. 

Wanneer ik de TV Boxen omwissel voor de Mediabox, betaal je hier €5 p/m p/s extra voor. Wel krijg je €2,50 korting op de eerste Mediabox. In totaal betaal je dus €12,50, zo ga je er ook nog eens mooi op vooruit! 

Heb ik jouw toestemming om dit in gang te zetten? Dan maak ik het meteen in orde! 😀

@Mboose11 Natuurlijk vervang ik deze TV Boxen graag voor onze nieuwe exemplaar: de Mediabox. 

Op dit moment heb je 3 TV Boxen: een Mediabox (€5), een TV Box met harddisc recorder (€10) en een TV Box zonder opnamefunctie (€5). Je ontvangt €5 korting p/m op de TV Box met hard recorder. In totaal betaal je hier dus €15 p/m voor. 

Wanneer ik de TV Boxen omwissel voor de Mediabox, betaal je hier €5 p/m p/s extra voor. Wel krijg je €2,50 korting op de eerste Mediabox. In totaal betaal je dus €12,50, zo ga je er ook nog eens mooi op vooruit! 

Heb ik jouw toestemming om dit in gang te zetten? Dan maak ik het meteen in orde! 😀

 

Het gaat dan om 1 tv box met opname functie en 1 tv box zonder opname functie die vervangen moeten worden.

Als dat kan voor die prijs dan graag ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Mboose11 Ik heb de nieuwe Mediaboxen gelijk voor je besteld! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een track & trace om de bestelling te volgen. De oude TV Boxen hoef je niet meer naar ons terug te sturen, maar deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

Super dank voor deze mooie service! 

Reputatie 7
Badge +3

@Mboose11 Heel graag gedaan! 😊

Goedenavond,

nog even over het terugsturen van de oude tv kastjes.

hier staat dat dat niet hoeft , heb het wel gedaan .

maar zijn niet bij jullie ontvangen,

staat bij DHL dat het terug is gestuurd naar verzender.

maar ik heb niets gezien of vernomen.

maar nu krijg ik wel een Email dat als jullie de oude kastjes niet terug krijgen er een boete volgt.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Mboose11, goed dat je dit aangeeft! Ik zie inderdaad dat één van de Mediaboxen teruggestuurd moest worden en de ander kon naar een recyclepunt. Heb je misschien een verzendbewijs hiervan? Ik ontvang het graag in een privébericht! Groetjes, Ishana

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Mboose11, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb het direct in orde gemaakt en je zult een e-mail ter bevestiging ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer