Skip to main content

Hallo, ik heb op 1 december jl. ESPN en Viaplay opgezegd, maar de status blijft op "in behandeling".

Daardoor kan ik ook niet mijn TV-pakket opzeggen. 

Wanneer is de opzegging definitief? Hoe kan ik in de tussentijd mijn TV-pakket beëindigen?

Dank!

Hoi ​@irsanw, ik heb het direct nagekeken! Dit komt door de maand opzegtermijn, het zal op 31 december 2024 doorlopen. Wil je je gehele TV abonnement opzeggen? Dan kan ik nagaan wat ik hierin kan betekenen! Groetjes, Ishana

Dank Ishana, ik wil inderdaad m'n gehele TV abonnement opzeggen. 

Hi ​@irsanw, duidelijk! Ik wil met je afspreken dat we dan ná 31 december je TV abonnement opzeggen. Dat gaat normaal met een maand opzegtermijn, maar dat zal ik dan aanpassen naar 18-01-2025. Zo heb je alsnog, tussen de regels door, een maand opzegtermijn vanaf het moment dat je aan ons hebt doorgegeven. Nu kan ik je abonnement namelijk niet aanpassen door de openstaande wijziging. Zet je voor ons een melding in dit topic op 31 december? Dan maken wij dit in orde!

Hi ​@Cheyenne van Odido, dank - liever heb ik het natuurlijk eerder, ik wilde het TV-pakkeet nl. tegelijk uitzetten samen met de ESPN en Viaplay, en het is totaal niet duidelijk (laat staan klantvriendelijk...) dat eerst de ene opzegging "afgerond" moet worden...

Reageer