Als ik een programma wil opnemen dat bijv. om 23.30 start en op 01.30 (volgende dag) eindigt, dan lukt dat niet of wordt er slechts een gedeelte opgenomen. Ik heb de laatste keer een einddatum opgegeven, zonder resultaat.
Wie weet wat ik fout doe?
icon
Beste antwoord door Sterre 7 September 2018, 15:51
Hallo Edwin,
Fijn dat je dat doen wilt.
Ik wil graag nog een paar dagen wachten om de huidige opnames nog te kunnen bekijken.
Dus volgende week neem ik contact op.
hg Dick
Hoe staat het nu met jouw TV Box? Heb je trouwens naast dit probleem nog andere dingen opgemerkt? Is het beeld bij normaal afspelen wel goed?
Wat ik zou willen proberen is om jouw TV Box een Factory Reset te geven. Dat houdt wel in dat alle opnames dan verdwenen zullen zijn. Als je dat goed vindt, laat het mij dan even weten en dan doe ik dat graag voor jou.
Dit gaan we samen onderzoeken en oplossen! Ik vermoed dat jij niets fout doet, maar dat jouw TV Box in de war is. Heb je al kunnen proberen om de stroom er even van af te halen? Ik hoor graag of dit heeft geholpen!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.