Sinds 1 a 2 weken hebben wij een probleem met de opnames. Op het moment dat je een opname start, dan begint het beeld bij het begin. Wanneer je vervolgens door wil spoelen naar het begin van het daadwerkelijke programma, dan springt de opname naar het einde. De functie terug naar het begin werkt ook niet. Hierdoor moeten we steeds de gehele opname handmatig terug spoelen.
Hi
Zojuist heb ik weer gekeken of er al een update is van het onderzoek over de opnames en ik zie dat het onderzoek succesvol is afgerond vandaag! Jij geeft zelf aan dat het probleem nog steeds speelt, dus ik heb direct weer een nieuw verzoek ingediend bij de technische dienst. De technische dienst probeert zo snel mogelijk het probleem te verhelpen, maar dit kan soms enkele dagen duren. Ik wil heel graag eerst nagaan welk probleem er zich precies bij jou afspeelt voordat er mogelijk een nieuw modem wordt verstuurd. Wellicht weten wij samen het probleem gelijk op te lossen en kan jij hierdoor des te sneller weer van de opnames en het Internet genieten!
Hi Lisa, De internetkabel zit goed, heb deze ookin de andere poort voor internet gedaan. Geen verandering, want de opnames lopen nog vast.
Hi Lisa, wanneer is het mogelijk om weer naar opnames te kijken zonder dat deze vastloopt. En ook de internet en wifi zijn slecht.
Hi
Als dit niet het geval is, dan mag jij een factory reset uitvoeren van het modem. In dit topic lees jij hoe je dat kunt doen. De instellingen van het modem zullen hierna wel teruggaan naar de instellingen zoals ze op de sticker van het modem staan. Ik hoor heel erg graag van je of deze stappen ervoor zorgen dat jouw verbinding weer als een tierelier gaat werken.
Wat betreft het onderzoek over de opnames, die houd ik nog steeds nauwlettend voor jou in de gaten. Ik zie dat dit issue is doorgezet naar een andere afdeling waar er met een extra paar ogen naar wordt gekeken. Dit probleem lijkt dus een stuk complexer te liggen. Ik hoop dat ik jou hier snel een update over kan geven. Weet dat ik het in ieder geval voor je blijf checken tot ik een uitkomst van het onderzoek terugzie!
Hi
Hi Lisa, De opnames blijven vaak vast lopen, en dat is erg irriterend omdat je iedere keer weer opnieuw moet proberen een opname weer te starten en afwachten wanneer deze weer stopt. En iedere keer als de opname stopt is de WiFi en Internet slecht en onstabiel. En volgens mij heeft het wel degelijk met de internet te maken, enof de router is zwak. Ik hoop wel dat het gauw wordt opgeknapt, want je moet wel betalen voor opname mogelijkheid.
Hoi Lisa ook wij hebben al weken last van opnames die niet te vinden zijn, vast lopen of niet af te spelen zijn. Ik hoor graag iets over de oplossing
Hi
Hi
- TV Box Menu > Account
- Mijn opname > Cloud opnemen
- Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Als het blijkt dat er nog voldoende geheugen is, dan wil ik je vragen om de TV Box een factory reset te geven. Dit doe je door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant van de TV Box voor 10 seconden in te drukken.
Laat jij het aan mij weten of één van deze stappen ervoor heeft gezorgd dat jouw opnames weer vlekkeloos werken? Mocht dit niet werken, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen
Goedemorgen Jason, Ik hoop dat gauw deze probleem opgelost is, want deze duurt wel lang, en ik hoop dat ik hiervoor wel een tegemoetkoming zal krijgen?
Hoi
Hi,
Ik ondervind de laatste tijd problemen met een deel van de opgenomen programma's in de cloud
Als ik ze wil afspelen, dan schiet de opname meteen door naar het einde, en op ‘speel af vanaf begin’ helpt ook niet. Vooral alle opnames van de serie Professor-T, die in een map samen staan
Ook nu een (andere)opname die met horte en stootte afspeelde.
Hi
Daarnaast hoor ik graag van je of jij wel TV-Anywhere of een browser hebt/had waarin de opnames wel werkten? Ik hoor het heel graag van je!
Hi
Haal de stekker van de TV Box uit het stopcontact. Wacht vervolgens minimaal 10 seconden. Stop hierna de stekker weer terug. Ik hoop dat dit het probleem verhelpt! Zo niet, kan jij dan aan mij laten weten of er nog voldoende opname capaciteit is?
Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Kan jij de kleur hiervan aan mij doorgeven? Ik zie graag je reactie tegemoet, zodat ik je weer verder kan helpen!
Hi Lisa
Ik heb de stekker van de tv-box 2x eruit gehad… kort..10 sec, en lang 3 min
maar beide keren geen succes
Valt me op dat het allemaal wat oudere opnames betreft die dit doen, door springen naar einde opnamen, de recente gaan wel goed
de kleuren:
Rood 105,5
Blauw 61,8
Wit 32,7
dus zou er nog ruimte genoeg zijn.
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, etc.) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. Fingers crossed dat jij hierna een verbetering merkt!
Mocht jij na deze stap nog steeds hetzelfde probleem aanhouden, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Dan zal ik een verzoek indienen bij onze technische dienst om hier verder in te duiken, zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik hoor het dan ook graag van je!
Lisa,
Fingers gecrossed..zaten toen wel in de knoop...hihi
reset uitgevoerd… haalt alle gegevens opnieuw op.. mooi
maar.. toen nog ..steeds… hetzelfde probleem
de oudere opgenomen programma’s(vooral series) lopen nog steeds niet.
Bij het afspelen, meteen naar einde van opnamen, ook als ik de pauze, en start begin druk
Films gaan wel goed…
maar bedenkt ook...film is vaak/altijd, 1 wolkje in de opname
series.. krijg je meer wolkjes te zien, omdat je die niet wilt missen
de wat meer recente opnamen, serie, gaan wel goed
een slecht stukje cloud… waar die zijn opgeslagen ??
Hi
Sinds de update van de tv box afgelopen nacht, werken mijn cloud opnames helaas ook niet meer. Ook terugkijken vanuit de gids werken helaas niet meer. Je ziet de eerste 4 of 5 seconden van de opname, maar de tijd balk toont op dat moment dat je de laatste seconden aan het kijken bent. Tv box is al gereset, maar dat heeft geen verschil gemaakt.
Vooralsnog maakt T-Mobile nog geen heel geweldige indruk, goedkoop lijkt duurkoop te worden.
Hoi
Fijn dat je ons op de hoogte brengt, ik los dit graag voor je op! Zojuist heb ik een reactie gegeven op jouw identieke reactie in het volgende topic: [Info] Onderhoud TV in de nacht van 6 op 7 september. Graag stel ik voor om, in lijn met onze huisregels, het gesprek daar voort te zetten.
Hierbij sinds update zelfde problemen zoals beschreven qua opnames die naar het einde verspringen.
Hi
Graag stel ik voor om een powerflip uit te voeren. Dit doe je door de stekker van de TV Box uit het stopcontact te halen. Wacht dan minimaal 10 seconden en stop dan de stekker weer terug.
Kan je aan mij laten weten of dit verschil voor jou uitmaakt? Mocht dit geen verschil uitmaken, dan wil ik ook alvast bij jou het volgende checken. Ik wil graag weten of er nog voldoende opname capaciteit is.
Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Dankjewel alvast voor de moeite en ik hoor het graag van je, want ik wil dit voor je oplossen!
Wat een ontzettend gezwam van T-Mobile in deze topic. Ik heb nu sinds een maand dezelfde problemen en ze doen net alsof dat nieuw is. Hier lees ik dezelfde problemen wn T-Mobile kan het gewoon NIET oplossen. Slecht systemen programmatuur?
Hi
Graag stel ik voor om een powerflip uit te voeren. Dit doe je door de stekker van de TV Box uit het stopcontact te halen. Wacht dan minimaal 10 seconden en stop dan de stekker weer terug.
Kan je aan mij laten weten of dit verschil voor jou uitmaakt? Mocht dit geen verschil uitmaken, dan wil ik ook alvast bij jou het volgende checken. Ik wil graag weten of er nog voldoende opname capaciteit is.
Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Dankjewel alvast voor de moeite en ik hoor het graag van je, want ik wil dit voor je oplossen!
Lijkt weer te werken, ik hou het in de gaten.
Hoi
Zou je alsjeblieft gebruik willen maken van het onderstaande template dat mijn collega Lisa doorstuurde? Zo kunnen we het probleem sneller in behandeling nemen, thanks alvast!
Graag stel ik voor om een powerflip uit te voeren. Dit doe je door de stekker van de TV Box uit het stopcontact te halen. Wacht dan minimaal 10 seconden en stop dan de stekker weer terug.
Kan je aan mij laten weten of dit verschil voor jou uitmaakt? Mocht dit geen verschil uitmaken, dan wil ik ook alvast bij jou het volgende checken. Ik wil graag weten of er nog voldoende opname capaciteit is.
Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Asjeblieft zeg, dit heb ik al zo vaak gedaan. Check mijn eigen topic hierover. Wees eens alert en betrokken en kom niet steeds met dezelfde standaard vragen. Dan komen we misschien verder. Ik heb trouwens nog 50% vrije ruimte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.