Problemen en meer met afspelen en opname Cloud.
Nieuwste probleem. foutcode 132210 bij starten opname Cloud Kan niet opnemen! Ik heb maar weinig opnames erop staan, ruimte genoeg. Box 10 minuten uit helpt niet, Fabrieksreset werkt ook niet
Oudere problemen met opnemen en afspelen
probleem 1: wanneer je via de TV Box een programma wilt bekijken dat je op dat moment al aan het opnemen bent, dat de TV Box dan logischerwijs na de start van dat opgenomen programma tot het moment dat je real-time terugkomt (zogezegd) altijd wil overschakelen naar Live TV omdat de box technisch gezien denkt dat jij op dat punt beland bent - dat is eigenlijk “working as intended”. Je kunt in dit soort gevallen het beste gebruikmaken van Begin Gemist? Begin gemist mag niet op alle kanalen of niet bij bepaalde programma's Bijv. Opsporing gevraagd
probleem 2: Regelmatig geen geluid opgenomen bij opgenomen film
probleem 3: Opgenomen film kan niet gekeken worden Geen data?
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel