Skip to main content

Hi allemaal, er komt iets moois aan, namelijk de nieuwe vormgeving van onze Odido TV app voor Android TV! We zijn er druk mee bezig om dit klaar te maken en uit te rollen, maar hebben al eventueel een bétaversie beschikbaar om uit te proberen via open testing voor de liefhebber.

Hoe kan ik meedoen? 

Je kunt met deze versie mee testen wanneer je een smart-tv hebt met Android TV. Je kunt de bétaversie hier downloaden: voor web of via een Android toestel en dan door de aangegeven stappen te volgen.

Vind je het leuk om hier aan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? Dan zien we graag ook de feedback tegemoet!

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

Model Android TV smart-tv of mediaplayer:

Android versie:

Wat werkt niet goed of kan beter:

Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de vorige Android TV versie:

Benieuwd wat je kunt verwachten van de nieuwe vormgeving van Odido TV? Dan hebben we hier alvast een voorproefje! 

@Teresa van Odido Kunen jullie ook het probleem met de ondertiteling oplossen voor de Android TV en de Apple TV. Af en toe ontbreekt er namelijk een regel. Daardoor kan ik het gesprek niet volgen.

Voor zover ik weet, speelt het probleem met ondertiteling alléén op Apple TV. Kan je voorbeelden delen voor dit probleem op Android TV? 

Voor Apple TV: het staat op de radar en ik hoop hier binnenkort een concrete update over te geven.

Kunnen we aub een optie krijgen waarmee zender wisselen weer normaal werkt? Al 20 jaar is pijl omhoog de volgende zender en pijl naar beneden de vorig maar om 1 of andere reden is zowel in de android box als in de lg web app nu pijl omhoog een zender omlaag en pijl omlaag is een zender omhoog. 

Dit slaat echt helemaal nergens op en hier blijf ik niet voor betalen. Sinds ik over ben naar de nieuwe box is het niets dan ellende. Van hapering tot random lage kwaliteit tot zapen wat door zenders heen raced en zwarte beelden en nu weer zappen wat letterlijk wen omgekeerde wereld is.

Voor degene die dit bedacht heeft zou ik zeggen zoals dat in de haag gaat: functie elders. 

@Hutjeflut wat bedoel je precies met ‘zender wisselen'? Bedoel je dan het navigeren in de mini-gids die onderaan in beeld staat? Sinds versie 2.0.4672 is op zowel Android TV als de Mediabox (sinds vorige week) de navigatie in de mini-gids aangepast en is nu zoals jij het beschrijft: met fpijl omhoog]  ga je bijv. dus van RTL 4 naar RTL5 en met Lpijl omlaag] ga je bijv. van NPO3 naar NPO2.

Op LG gaan we dit nog aanpassen met een nieuwe versie van de app. Hoor graag of je dit bedoelde en of dit nu naar wens is. 

Kunnen we aub een optie krijgen waarmee zender wisselen weer normaal werkt? Al 20 jaar is pijl omhoog de volgende zender en pijl naar beneden de vorig maar om 1 of andere reden is zowel in de android box als in de lg web app nu pijl omhoog een zender omlaag en pijl omlaag is een zender omhoog. 

Dit slaat echt helemaal nergens op en hier blijf ik niet voor betalen. Sinds ik over ben naar de nieuwe box is het niets dan ellende. Van hapering tot random lage kwaliteit tot zapen wat door zenders heen raced en zwarte beelden en nu weer zappen wat letterlijk wen omgekeerde wereld is.

Voor degene die dit bedacht heeft zou ik zeggen zoals dat in de haag gaat: functie elders. 

@Hutjeflut wat bedoel je precies met ‘zender wisselen'? Bedoel je dan het navigeren in de mini-gids die onderaan in beeld staat? Sinds versie 2.0.4672 is op zowel Android TV als de Mediabox (sinds vorige week) de navigatie in de mini-gids aangepast en is nu zoals jij het beschrijft: met jpijl omhoog]  ga je bijv. dus van RTL 4 naar RTL5 en met Tpijl omlaag] ga je bijv. van NPO3 naar NPO2.

Op LG gaan we dit nog aanpassen met een nieuwe versie van de app. Hoor graag of je dit bedoelde en of dit nu naar wens is. 

Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb 2 LG tv's en op beide is het een probleem. (LG app versie van 20-6-2024)

Reageer