Als ik een programma rechtstreeks kijk dan wordt buitenlandse tekst ondertitelt. Als ik halverwege in het programma schakel en op de knop druk om alles van het begin te kijken dan komt er plotseling audiodescrciptie bij. Ook als ik een programma opneem en terug kijk krijg ik ongevraagd audiodescriptie. Ik vind dat zeer hinderlijk. Hoe kom ik daar van af?
Hi
Goedemorgen Demi,
Dank voor je reactie. Graag een aanwijzing waar deze dovenondertiteling uitgezet kan worden. Ik neem aan in het tv-kastje? En hoe wordt het daar genoemd? Het blijft vreemd dat het zich bij live kijken niet voordoet, maar wel bij opgenomen programma's of bij kijken vanaf het begin.
Hi
Hi Nora, dank voor je reactie. Ik ga het proberen en zal .a.s. maandag reageren.
Goed weekend!
Goedemiddag Nora,
Omdat je aanwijzingen niet correspondeerden met het aanwezige tv kastje, heb ik gebeld met Odido. Het bleek dat ik een verouderd tv kastje had en geen mediabox. Deze wordt nu opgestuurd en dan zou het probleem verholpen zijn.
Met vriendelijke groeten, Martin
Ah bedankt voor de verduidelijking
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.