Skip to main content

Bij Apple TV en Android TV ontbreekt soms een zin bij de ondertiteling. Dit probleem heeft vooral de Apple TV er last van. Zie voorbeeld programma Stralend Kerstfeest op NPO 1 van 26 december:
Kan dit opgelost worden?

Apple TV:

NPO Start:

Hi ​@bruinsmm, mega bedankt voor dit topic en scherp opgemerkt. Wij krijgen de ondertiteling door van de zender. Ik wil dit heel graag doorgeven aan het TV team, maar heb wel nog wat vragen:

• Van welke AppleTV maak jij gebruik? En op welke televisie (merk/model) speelt dit?
  • Merk je dit vooral tijdens het kijken van Live TV, of ook Terug Kijken?
  • Zijn er specifieke zenders zoals NPO? Of komt dit ook voor op de commerciële zenders?
  • Heb je toevallig nog een voorbeeld? Hoeft niet, maar ik ben wel benieuwd.

Dank!

@Cheyenne van Odido 

ik gebruik de Apple TV 4K met tvOS 18.2.

Probleem komt voor bij Live TV en Terug Kijken. Heb net de Odido TV gebruikt op de Iphone. Precies hetzelfde probleem. Het ligt niet aan de apparaten bij aan jullie platform.

Hoi ​@bruinsmm, super bedankt! Ik zou dan alleen nog graag willen weten of je dit op specifieke zenders ervaart, zoals NPO of komt dit ook voor op de commerciële zenders? Ik waardeer je moeite! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido dit probleem komt bij NPO voor in minder mate, maar bij RTL zenders vaker.

@bruinsmm Super bedankt voor je terugkoppeling. Ik ga het gelijk doorgeven! 

Ik hoop dat hier iets aan kan worden gedaan. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan weten?

Reageer