Skip to main content

Voor de Samsung TV app is er constant zwart beeld waardoor het kanaal 2x moet worden geopend zie de video.

De beschrijving in de TV gids scrollt niet waardoor de beschrijving vaak niet volledig te lezen is.

Constant zijn er zwarte flitsen in het beeld aan het einde van programma’s, de TV box doet dit ook.

op vele kanalen word er een programma titel weergegeven die totaal niet overeenkomt met het huidige programma dat speelt.

De app is vaak ontzettend traag.

Op uw forum is de klacht over zwart beeld tot vele maanden terug te vinden waar U claimt bij de volgende update dit verholpen is, echter heeft U recent een update gedaan die dit probleem alleen maar erger heeft gemaakt.

Het is bedroevend hoe irritant dit constant is en dit de TV ervaring ernstig belemmerd.

Hopelijk gaat U hier eens echt iets aan doen in plaats van de helpdesk medewerkers het standaard riedeltje van het scherm voorlezen om de TV box maar te resetten of de router.

Een van Uw helpdesk medewerkers gaf zelfs aan dat tijdens een reset ik de Ethernet kabel er maar moest uit trekken nou zeg dit is toch compleet nutteloos antwoorden van mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben.

Tijd dat U hier nu eens echt wat aan doet het probleem speelt al vele maanden...

Tevens vraagt INSTANT replay om een conformatie dat noem ik niet instant, daarbij komt het vaak voor dat het programma herstarten niet aan het begin start maar gewoon vrolijk het huidige afspeelt.

Het inhouden van programma up/down op de samsung remote gaat naar de gids en 1 maal drukken opent het home screen deze zouden omgewisseld moeten worden naar mijn mening.

Ik kan niet begrijpen dat een bedrijf van Uw omvang dit gewoon maanden lang laat doorlopen en hier niks mee doet onwil of onkunde zijn beide onacceptabel.

Hey ​@0did0Klant, welkom op onze Community!

Bedankt voor het filmpje, dit geeft inderdaad wat duidelijkheid. Kan je mij vertellen uit welk bouwjaar de tv komt en welk type nummer hij heeft? Ook heb ik een lijnmeting gedaan en zie ik de tv niet bekabeld aangesloten zitten. Ook heb je de 5 GHz frequentie uitgeschakeld. Heb je hier een goede reden voor? Het is namelijk niet gewenst om deze uit te schakelen en kan voor de haperingen zorgen. 

Het bouwjaar is 2024, type Samsung 50CU7040.

\Wat U zegt is complete onzin de TV is via Ethernet kabel aangesloten en alleen via dat en is altijd beter dan wifi.

wifi is totaal niet nodig indien bekabeld, ik snap niet hoe U aan deze info komt, weer een antwoord van we weten totaal niet wat we zeggen.

De TV is wel bekabeld en alleen dat dus U lijnmeting is ook een van lik me vestje.

Weer nutteloze antwoorden gebaseerd op info uit de lucht gegrepen.

De 5ghz staat uit omdat mijn telefoon het enige apparaat wat Wifi gebruikt geen 5ghz heeft.
Dus om dit aan te zetten is nogmaals nutteloos.

Alles behalve mijn telefoon in mijn huis is allemaal bekabeld dus nogmaals waar baseerd U deze info op.

Bedankt voor het filmpje, dit geeft inderdaad wat duidelijkheid. Kan je mij vertellen uit welk bouwjaar de tv komt en welk type nummer hij heeft? Ook heb ik een lijnmeting gedaan en zie ik de tv niet bekabeld aangesloten zitten. Ook heb je de 5 GHz frequentie uitgeschakeld. Heb je hier een goede reden voor? Het is namelijk niet gewenst om deze uit te schakelen en kan voor de haperingen zorgen. 

Dit probleem is al maanden terug te vinden op dit forum tevens ben ik ook benieuwd hoe die “lijnmeting” precies gaat… Om na te gaan of deze via wifi of kabel, wat U in eerste instantie al incorrect bent, zou betekenen dat U zonder toestemming mijn netwerk binnen gaat de glasvezel en de modem is van U de rest heeft U niks mee van doen op eigen houtje.

Ook nog eens een prvacy issue nu dan...

Er viel wel iets op en na wat testen blijkt dit euvel zich alleen voor te doen bij commerciele zenders.

Nederland 1,2 en 3 hebben dit NOOIT.

Het ligt dus duidelijk niet aan de TV of het netwerk lijkt meer op een falend authenticatie probleem bij jullie zelf in de app of the backend.

Nou Tommie ik zou graag een antwoord hebben zodat ik een keuze kan maken of ik blijf of een andere provider probeer?

Ik ben overgestapt van Ziggo omdat het internet er contant uit lag als het gaat om internet en de kwaliteit van de verbinding is Odido top. Als we kijken naar TV bieidt Ziggo een seamless experience en faalt odido ontzettend hard.

Dit is toch een dealbreaker en als U dit niet oplost bent U de klant gewoon kwijt.

Reageer