Voor de Samsung TV app is er constant zwart beeld waardoor het kanaal 2x moet worden geopend zie de video.
De beschrijving in de TV gids scrollt niet waardoor de beschrijving vaak niet volledig te lezen is.
Constant zijn er zwarte flitsen in het beeld aan het einde van programma’s, de TV box doet dit ook.
op vele kanalen word er een programma titel weergegeven die totaal niet overeenkomt met het huidige programma dat speelt.
De app is vaak ontzettend traag.
Op uw forum is de klacht over zwart beeld tot vele maanden terug te vinden waar U claimt bij de volgende update dit verholpen is, echter heeft U recent een update gedaan die dit probleem alleen maar erger heeft gemaakt.
Het is bedroevend hoe irritant dit constant is en dit de TV ervaring ernstig belemmerd.
Hopelijk gaat U hier eens echt iets aan doen in plaats van de helpdesk medewerkers het standaard riedeltje van het scherm voorlezen om de TV box maar te resetten of de router.
Een van Uw helpdesk medewerkers gaf zelfs aan dat tijdens een reset ik de Ethernet kabel er maar moest uit trekken nou zeg dit is toch compleet nutteloos antwoorden van mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben.
Tijd dat U hier nu eens echt wat aan doet het probleem speelt al vele maanden...