Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.
Hoe kan ik meedoen?
Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:
- Modelnummer van je Samsung smart-tv.
Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.
Waar vind ik het modelnummer?
Fysiek:
Softwarematig:
Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV
Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.
Toestel geschikt? Meld je aan!
Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.
Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?
We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.
Feedback?
Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:
- Model Samsung TV en afstandsbediening:
- Wat werkt niet goed of kan beter:
- Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?
Hoe de voucher activeren?
Download bij attachments.