Skip to main content

Klopt het dat de odido tv-app wil niet openen op de nieuwe google tv streamer? Is dat een kwestie van updaten voor odido?

Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!


Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

@Tommie van Odido bij voorbaat dank. Of zullen wij ons voortaan op deze draad focussen? 


Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

@Tommie van Odido bij voorbaat dank. Of zullen wij ons voortaan op deze draad focussen? 

Beste Tommie van Odido Focussen?  1)  U moet er voor zorgdragen dat wij als klantzijnde  gewoon van tijd tot tijd netjes en keurig op hoogte worden gehouden. 2) NIET focussen, zorgen dat dit probleem deze week opgelost is en software goed in orde is, waar we wat aan hebben en verder kunnen met de installatie vaj Google TV Streamer en er zonder problemen eindelijk van kunnen genieten.

Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo. Bij mij in ieder geval wel, en zeker na dat we een week lang totaal NIET up to date zijn gehouden, maarja we zijn toch maar de klant . Ja de klant die wel er voor zorgt dat u uw vaste lasten kunnen betalen en s'avonds een warme maaltijd op tafel kan zetten ect. 

Dit softwarematige probleem had er nooit hoeven zijn als u NIET LAKS  was geweest en gewoon keurig op tijd uw zaken op orde had gehad. Dan was dit nooit aan de hand geweest en nooit zo ver gekomen. Dat weet u net zo goed als menig klant van Odido en daar hieg je geen ict'er of proffesor voor te zijn om die gramatica te begrijpen toch! Zorg AUB  er voor dat we niet nog veel langer moeten wachten. Dank u!!!


Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

@Tommie van Odido bij voorbaat dank. Of zullen wij ons voortaan op deze draad focussen? 

Beste Tommie van Odido Focussen?  1)  U moet er voor zorgdragen dat wij als klantzijnde  gewoon van tijd tot tijd netjes en keurig op hoogte worden gehouden. 2) NIET focussen, zorgen dat dit probleem deze week opgelost is en software goed in orde is, waar we wat aan hebben en verder kunnen met de installatie vaj Google TV Streamer en er zonder problemen eindelijk van kunnen genieten.

Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo. Bij mij in ieder geval wel, en zeker na dat we een week lang totaal NIET up to date zijn gehouden, maarja we zijn toch maar de klant . Ja de klant die wel er voor zorgt dat u uw vaste lasten kunnen betalen en s'avonds een warme maaltijd op tafel kan zetten ect. 

Dit softwarematige probleem had er nooit hoeven zijn als u NIET LAKS  was geweest en gewoon keurig op tijd uw zaken op orde had gehad. Dan was dit nooit aan de hand geweest en nooit zo ver gekomen. Dat weet u net zo goed als menig klant van Odido en daar hieg je geen ict'er of proffesor voor te zijn om die gramatica te begrijpen toch! Zorg AUB  er voor dat we niet nog veel langer moeten wachten. Dank u!!!

Hi,

Jij schrijft:

Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo

 

Sorry, @Otrebla  maar die zin was mijn voorstel aan Tommie! Kennelijk niet goed gelezen! 


Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

@Tommie van Odido bij voorbaat dank. Of zullen wij ons voortaan op deze draad focussen? 

Beste Tommie van Odido Focussen?  1)  U moet er voor zorgdragen dat wij als klantzijnde  gewoon van tijd tot tijd netjes en keurig op hoogte worden gehouden. 2) NIET focussen, zorgen dat dit probleem deze week opgelost is en software goed in orde is, waar we wat aan hebben en verder kunnen met de installatie vaj Google TV Streamer en er zonder problemen eindelijk van kunnen genieten.

Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo. Bij mij in ieder geval wel, en zeker na dat we een week lang totaal NIET up to date zijn gehouden, maarja we zijn toch maar de klant . Ja de klant die wel er voor zorgt dat u uw vaste lasten kunnen betalen en s'avonds een warme maaltijd op tafel kan zetten ect. 

Dit softwarematige probleem had er nooit hoeven zijn als u NIET LAKS  was geweest en gewoon keurig op tijd uw zaken op orde had gehad. Dan was dit nooit aan de hand geweest en nooit zo ver gekomen. Dat weet u net zo goed als menig klant van Odido en daar hieg je geen ict'er of proffesor voor te zijn om die gramatica te begrijpen toch! Zorg AUB  er voor dat we niet nog veel langer moeten wachten. Dank u!!!

Hi,

Jij schrijft:

Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo

 

Sorry, @Otrebla  maar die zin was mijn voorstel aan Tommie! Kennelijk niet goed gelezen! 

OEPS😱 OK duidelijk, foutje ff Odido ( Apeldoorn) bellen😁🤣🤣🤣🤣


Wat wil je horen @Otrebla als er nog geen nieuws is?
Uiteraard zal @Tommie van Odido  of een andere moderator elk nieuws onmiddellijk posten. Bij mij schiet niets in mijn keelgat behalve koffie! 😊 ☕️ 


Hopelijk is het snel opgelost want ook Tommie en de rest van de moderators willen alleen maar blije vrolijke gelukkige klanten met en zonder google tv streamer.

Fijne avond! Ik ga voor jullie duimen.🍀

 

 


Beste Christien,

Het gaat hier echter niet alleen om mij, maar als u nauwlettend bij de les was gebleven ( kennelijk niet zo te merken aan uw reactie. Dan had u kunnen weten, dat  we meerdere keren om update(s) hebben verzocht en die krijgen we niet afdoende. Ja nu we ons ongenoegen meer druk bij zetten kan er ineens wel gereageerd worden, na een week niks vernemen van uit Odido en daar valt tovh wel iets over te zeggen toch! Dus leg niet de bal bij de klant neer. De berichten zijn veel zeggend genoeg wat de klant aangeeft dat er nogal wat schort aan de klant gerichte service, zeker als er een serieus softwarematig probleem is..Sinds T-Mobile helaas de verkeerde keuze heeft gemaakt om 1) Tele2 die er al bijster slecht voorstond over te nemen en mee samen te gaan 2) T-mobile ook door deze verandering ook nog eens hun jas als T-Mobile aan de hoge wilgen hing en verving voor hele onbekende naam Odido is het met een goedlopend en zeer betrouwbaar service gerichte provider waar T-mobile voor stond heel erg bergafwaarts gegaan op alle fronten en wie zijn hier de dupe van? Juist de goede trouwe en betrouwbare klanten. En dat is niet ok te noemen en eigen heel triest en ietd om als toen goed welvarend bedrijf toch wel iets om u diep naar uw klanten voor te schamen en zeker als er slecht vanuit uw bedrijf zeer slecht of nauwelijks goed en duidelijk wordt gecommuniceerd wordt. Een goed verstaande cursus communicatie zou dan niet meer terecht en correct zijn om hier toch eens naar te kijken en aan te werken. 

Als dat was gebeurd  zouden we hier nu niet zitten en hadden we van onze Google TV Streamer zoals het behoorhoord probleemloos kunnen genieten en onze tijd nuttiger kunnen besteden. Dan aan een softwarematig probleem die aan Odido geheel te verwijten is. Dus steek handen in eigen boezem en los hrt probleem nu eindelijk eens op dank u!


Beste Christien,

Het gaat hier echter niet alleen om mij, maar als u nauwlettend bij de les was gebleven ( kennelijk niet zo te merken aan uw reactie. Dan had u kunnen weten, dat  we meerdere keren om update(s) hebben verzocht en die krijgen we niet afdoende. Ja nu we ons ongenoegen meer druk bij zetten kan er ineens wel gereageerd worden, na een week niks vernemen van uit Odido en daar valt tovh wel iets over te zeggen toch! Dus leg niet de bal bij de klant neer. De berichten zijn veel zeggend genoeg wat de klant aangeeft dat er nogal wat schort aan de klant gerichte service, zeker als er een serieus softwarematig probleem is..Sinds T-Mobile helaas de verkeerde keuze heeft gemaakt om 1) Tele2 die er al bijster slecht voorstond over te nemen en mee samen te gaan 2) T-mobile ook door deze verandering ook nog eens hun jas als T-Mobile aan de hoge wilgen hing en verving voor hele onbekende naam Odido is het met een goedlopend en zeer betrouwbaar service gerichte provider waar T-mobile voor stond heel erg bergafwaarts gegaan op alle fronten en wie zijn hier de dupe van? Juist de goede trouwe en betrouwbare klanten. En dat is niet ok te noemen en eigen heel triest en ietd om als toen goed welvarend bedrijf toch wel iets om u diep naar uw klanten voor te schamen en zeker als er slecht vanuit uw bedrijf zeer slecht of nauwelijks goed en duidelijk wordt gecommuniceerd wordt. Een goed verstaande cursus communicatie zou dan niet meer terecht en correct zijn om hier toch eens naar te kijken en aan te werken. 

Als dat was gebeurd  zouden we hier nu niet zitten en hadden we van onze Google TV Streamer zoals het behoorhoord probleemloos kunnen genieten en onze tijd nuttiger kunnen besteden. Dan aan een softwarematig probleem die aan Odido geheel te verwijten is. Dus steek handen in eigen boezem en los hrt probleem nu eindelijk eens op dank u!

@Otrebla ,wellicht was het wel zo handig geweest om erbij te vermelden dat wij steeds in een ander forum waren blijven hangen waarin geen/nauwelijks updates verschenen en dus niet in dit forum. 


Beste Christien,

Het gaat hier echter niet alleen om mij, maar als u nauwlettend bij de les was gebleven ( kennelijk niet zo te merken aan uw reactie. Dan had u kunnen weten, dat  we meerdere keren om update(s) hebben verzocht en die krijgen we niet afdoende. Ja nu we ons ongenoegen meer druk bij zetten kan er ineens wel gereageerd worden, na een week niks vernemen van uit Odido en daar valt tovh wel iets over te zeggen toch! Dus leg niet de bal bij de klant neer. De berichten zijn veel zeggend genoeg wat de klant aangeeft dat er nogal wat schort aan de klant gerichte service, zeker als er een serieus softwarematig probleem is..Sinds T-Mobile helaas de verkeerde keuze heeft gemaakt om 1) Tele2 die er al bijster slecht voorstond over te nemen en mee samen te gaan 2) T-mobile ook door deze verandering ook nog eens hun jas als T-Mobile aan de hoge wilgen hing en verving voor hele onbekende naam Odido is het met een goedlopend en zeer betrouwbaar service gerichte provider waar T-mobile voor stond heel erg bergafwaarts gegaan op alle fronten en wie zijn hier de dupe van? Juist de goede trouwe en betrouwbare klanten. En dat is niet ok te noemen en eigen heel triest en ietd om als toen goed welvarend bedrijf toch wel iets om u diep naar uw klanten voor te schamen en zeker als er slecht vanuit uw bedrijf zeer slecht of nauwelijks goed en duidelijk wordt gecommuniceerd wordt. Een goed verstaande cursus communicatie zou dan niet meer terecht en correct zijn om hier toch eens naar te kijken en aan te werken. 

Als dat was gebeurd  zouden we hier nu niet zitten en hadden we van onze Google TV Streamer zoals het behoorhoord probleemloos kunnen genieten en onze tijd nuttiger kunnen besteden. Dan aan een softwarematig probleem die aan Odido geheel te verwijten is. Dus steek handen in eigen boezem en los hrt probleem nu eindelijk eens op dank u!

@Otrebla ,wellicht was het wel zo handig geweest om erbij te vermelden dat wij steeds in een ander forum waren blijven hangen waarin geen/nauwelijks updates verschenen en dus niet in dit forum. 

Ja klopt, maar Odido wist dat, en had ons hier van op de hoogte kunnen brengen. Wat wel zo eerlijk en netjes zou zijn geweest. Dat had ons alleen een hoop ergenis en frustratie bespaard 


Net gelezen op Androidworld

 

Odido: ‘Odido TV-app werkt hopelijk vanaf eind oktober op Google TV Streamer‘

https://androidworld.nl/nieuws/odido-odido-tv-app-werkt-hopelijk-vanaf-eind-oktober-op-google-tv-streamer

 

Nog 2 weken geduld hebben dus!  


Goedenavond,

@Tommie van Odido We zijn inmiddels bijna 3 weken verder, is er al zicht op een oplossing? Is niet heel prettig, had het tv-kastje al teruggestuurd.

mvg Eddie


Je moet je oude schoenen nooit weggooien tot dat je nieuwe hebt 👍


Klopt maar gebruik uiteraard de app op de tv, die werkt wel


👌👍


Nog een slachtoffer vande Odido TV App. Had eerst de Mediabox. Daar werd ik gek van, teruggestuurd. Ik ben van de regen in de drup geraakt. De Odido App laat zich niet installeren op de nieuwe Google streamer. Vriendelijke dame aan de telefoon.  Bij haar thuis werkte het wel. Heel bijzonder. Hoelang gaat dit nog duren???


Het werkte bij haar niet, onmogelijk. Waarschijnlijk weet ze het verschil niet tussen de streamer en de chromecast.

@Tommie van Odido waarom krijgen we geen update?


Het werkte bij haar niet, onmogelijk. Waarschijnlijk weet ze het verschil niet tussen de streamer en de chromecast.

@Tommie van Odido waarom krijgen we geen update?

Update is gepland voor eind oktober. 


Fijn, dank voor je reactie en de update!


Reageer