Skip to main content

Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?

Hi @Brutalenq, voor je mobiele telefonie vraag wil ik je vragen om een topic te starten en in een categorie voor Mobiel te plaatsen. Dan zal mijn collega dit voor je oppakken.

Voor Internet & TV kan ik je wel helpen! Werkt je wifi nu wel goed met de wifipunten of nog steeds niet helemaal lekker? Omdat je in dit topic een reactie plaatst verneem ik dat je ook een Samsung Frame hebt? Hier is op dit moment geen oplossing voor, we zijn druk bezig om een nieuwe update te ontwikkelen die dit oplost. Wel kun je via je telefoon streamen of via je laptop tv kijken via onze webbrowser versie.

Je kunt je contract ontbinden als er een onderzoek gestart is en wij het niet hebben kunnen oplossen binnen 30 dagen. 


Ik heb een abonnement voor tv en internet.

Mijn tv abonnement heb ik afgesloten met een opname optie in de cloud via de app.

Sinds 16 januari kan ik geen tv kijken aangezien ik een samsung the frame tv heb. Dat heb ik al eerder aangegeven in dit topic. Dat onderzoek van 30 dagen hoeft daarvoor niet opgestart te worden. Die toevoeging kent overigens ook geen juridische basis, zover ik weet.

Ik wil graag overleg over het ontbinden van mijn contract. Hoe kunnen we dit regelen?


@Brutalenq Ik heb TV via Odido uit laten zetten! Ik heb nog wel internet ervan. Ik gebruik nu de Canal+ app en deze werkt wel alleen loopt het geluid niet synchroon. Je kunt ook zoiets doen. Deze app werkt wel op the frame. Naast deze werkt NLziet ook gewoon. Al vond ik de Odido App het fijnste werken en de mooiste interface hebben. Maarja als die het niet doet dan heb je er niet veel aan. Verder werkt internet bij mij altijd perfect. Mobiel bellen ook geen klachten.


Hoi @Tommie van Odido, hierbij de reminder zoals eerder aangegeven.

@Onino, ik zet de compensatie graag voor je in gang, alleen kan ik dit pas doen op 27-05-2024. Zou je dan opnieuw willen aankloppen? Dan maak ik het voor je in orde! 

 

 


Bedankt voor de reminder @Onino. Ik heb de vergoeding in orde gemaakt. De kosten van 24 januari tot en met 27 mei zullen worden verrekend. Dit is terug te zien op een volgend factuur! 


@Tommie van Odido TV is netjes uitgezet alleen op mijn nieuwe factuur van de maand mei betaal ik nog steeds voor televisie. Hoe kan dat? En de compensatie is er ook niet af. Of word dit volgende maand pas verekend?


Hi @Marvin36, dit wordt allemaal verrekend op de volgende factuur!  

Uit welk bouwjaar kwam jouw Frame tv ook alweer? Er komt binnenkort een update aan voor de 2021 en 2022 modellen en dan zou de Frame ook weer moeten werken! Klanten met dit bouwjaar worden nader hierover geïnformeerd.


@Tommie van Odido Top! Mijn frame kwam uit 2023.


Een nieuwe update is zojuist door Samsung gepubliceerd. De meeste toestellen uit 2021 en 2022 zullen de komende uren dus automatisch voorzien worden van versie 2.0.3773. Voor 2018, 2023 en 2024 is nog niet bekend wanneer we de update beschikbaar zullen stellen.


Erg fijn dat er een nieuwe update is, maar op mijn Samsung The Frame 2023 helaas na 3,5 maand een wel werkende app, weer terug bij af Ik.ga de tv ontvanger maar weer opzoeken, maar apart dat alle streamingdiensten een stabiel werkende app bieden en dat dit bij odido niet lukt. 

 


@smitsindenbosch De update die Tommie benoemd, geldt alleen voor de modellen uit 2021/2022. Uiteraard kijk ik graag met je mee, zodat je weer kan genieten van TV! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk gericht opzoek naar een oplossing! 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  •   Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  •    Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Het probleem doet zich constant voor, want de app start niet op, maar 's herm blijft zwart. Andere diensten als Netflix, prime, viaplay werken wel.

 

Op mij andere the Frame 43'" werkt alles naar behoren. Ik gebruik liever geen tv box. Want die schakelt de tv zelf aan


@smitsindenbosch Super bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen! 


@Teresa van Odido @Tommie van Odido 

Graag nog een keer jullie aandacht. Bij mij werkt de Odido-Tv-app nog altijd niet.

Ik heb de onderstaande versie van de app:

 

En dit zijn de gegevens van mijn televisie:

 

Het zou wel leuk zijn als ik de tv ook eindelijk eens als tv kan gebruiken,  want daar heb ik hem in februari voor gekocht. 

Hopelijk kunnen jullie inmiddels helpen en is er een oplossing. 


Hey @MarmM, is het toevallig een model uit 2022? Die update moet nog komen maar zaten nog wat foutjes in. We zijn druk bezig om die fouten eruit te halen zodat hij goedgekeurd wordt door de leverancier. Mijn excuses voor de lange wachttijd. 


Hoi @Tommie van Odido,

Bedankt voor de snelle reactie. Het gaat om dit model: Samsung The Frame QLED Full HD 32LS03C (2023)


Ah okey, 2023 is ook nog niet uitgerold inderdaad @MarmM. Hopelijk krijgen we snel meer nieuws hierover. 


Ok duidelijk @Tommie van Odido 

Nu was 1 van de redenen voor de Odido-Tv-app te kiezen dat er toen 8 mnd gratis zouden zijn, deze zijn inmiddels bijna voorbij. Nu overweeg ik om de TV functie/abonnement dan maar weer te stoppen. Alleen dat als ik dat doe krijg ik de melding dat daarmee een eventuele kortingsactie ook vervalt... is daar een oplossing voor?


Hallo,
 

Hier hetzelfde probleem. Zojuist een Frame tv gekocht 2023 model, 32 inch. Van te voren gekeken of de tv ondersteund wordt door de Odido TV app. Dit leek het geval. Helaas nu tot dw conclusie gekomen dat Odido weer niet levert. De app start niet op zoals beschreven in deze thread. Graag verneem ik of hier nog wat aan gedaan gaat worden en of dat gebeurt binnen afzienbare tijd. 


Hi @bpijn, op dit moment zijn we nog bezig voor de 2022 en 2023 modellen om de update zo goed mogelijk te krijgen. De vorige keer ging er te veel fout in de update en is het daarom teruggedraaid. Nu zal de update pas gelanceerd worden als alles goed is! 


Hi @bpijn, op dit moment zijn we nog bezig voor de 2022 en 2023 modellen om de update zo goed mogelijk te krijgen. De vorige keer ging er te veel fout in de update en is het daarom teruggedraaid. Nu zal de update pas gelanceerd worden als alles goed is! 


Na het teruglezen van dit topic begrijp ik dat er veel te doen is met de Odido TV-app voor de Samsung Frame TV’s. Helaas heb ik dit niet eerder gezien, heb net een nieuwe 2024 The Frame aangekocht. Helaas hetzelfde probleem aldus. Er is telefonisch een ticket aangemaakt (als het goed is). Duimen dat de updates snel uitrollen en alles gaat werken. Had gehoopt mijn oude appleTV weg te kunnen doen, maar helaas. @Tommie van Odido kan jij nagaan of mijn ticket (incl. Terugbelverzoek) geregistreerd is? Mijn klant# is OAH82103. 
 

Alvast bedankt. 


Hi @Badwin, ik ben voor je gaan kijken en zie dat je gebeld hebt, echter is er geen ticket aangemaakt. Gelukkig hoeft dat ook niet hiervoor omdat dit een lang lopen incident is geworden. Dit wordt opgelost in een volgende update. 


Hi @bpijn, op dit moment zijn we nog bezig voor de 2022 en 2023 modellen om de update zo goed mogelijk te krijgen. De vorige keer ging er te veel fout in de update en is het daarom teruggedraaid. Nu zal de update pas gelanceerd worden als alles goed is! 

Nog steeds geen update ontvangen. Mijn contract loopt gelukkig binnenkort af... 


Ik wacht nog steeds op een oplossing. 


Hi @bpijn, zou je je hiervoor willen aanmelden in dit topic:  

Wellicht is deze update al de oplossing.


Reageer