Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Hi
Voor Internet & TV kan ik je wel helpen! Werkt je wifi nu wel goed met de wifipunten of nog steeds niet helemaal lekker? Omdat je in dit topic een reactie plaatst verneem ik dat je ook een Samsung Frame hebt? Hier is op dit moment geen oplossing voor, we zijn druk bezig om een nieuwe update te ontwikkelen die dit oplost. Wel kun je via je telefoon streamen of via je laptop tv kijken via onze webbrowser versie.
Je kunt je contract ontbinden als er een onderzoek gestart is en wij het niet hebben kunnen oplossen binnen 30 dagen.
Ik heb een abonnement voor tv en internet.
Mijn tv abonnement heb ik afgesloten met een opname optie in de cloud via de app.
Sinds 16 januari kan ik geen tv kijken aangezien ik een samsung the frame tv heb. Dat heb ik al eerder aangegeven in dit topic. Dat onderzoek van 30 dagen hoeft daarvoor niet opgestart te worden. Die toevoeging kent overigens ook geen juridische basis, zover ik weet.
Ik wil graag overleg over het ontbinden van mijn contract. Hoe kunnen we dit regelen?
Hoi
@Onino, ik zet de compensatie graag voor je in gang, alleen kan ik dit pas doen op 27-05-2024. Zou je dan opnieuw willen aankloppen? Dan maak ik het voor je in orde!
Bedankt voor de reminder
Hi
Uit welk bouwjaar kwam jouw Frame tv ook alweer? Er komt binnenkort een update aan voor de 2021 en 2022 modellen en dan zou de Frame ook weer moeten werken! Klanten met dit bouwjaar worden nader hierover geïnformeerd.
Een nieuwe update is zojuist door Samsung gepubliceerd. De meeste toestellen uit 2021 en 2022 zullen de komende uren dus automatisch voorzien worden van versie 2.0.3773. Voor 2018, 2023 en 2024 is nog niet bekend wanneer we de update beschikbaar zullen stellen.
Erg fijn dat er een nieuwe update is, maar op mijn Samsung The Frame 2023 helaas na 3,5 maand een wel werkende app, weer terug bij af Ik.ga de tv ontvanger maar weer opzoeken, maar apart dat alle streamingdiensten een stabiel werkende app bieden en dat dit bij odido niet lukt.
Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk gericht opzoek naar een oplossing!
- Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
- Wat is de softwareversie van de TV?
- Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
- Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
- Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
- Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?
Het probleem doet zich constant voor, want de app start niet op, maar 's herm blijft zwart. Andere diensten als Netflix, prime, viaplay werken wel.
Op mij andere the Frame 43'" werkt alles naar behoren. Ik gebruik liever geen tv box. Want die schakelt de tv zelf aan
Graag nog een keer jullie aandacht. Bij mij werkt de Odido-Tv-app nog altijd niet.
Ik heb de onderstaande versie van de app:
En dit zijn de gegevens van mijn televisie:
Het zou wel leuk zijn als ik de tv ook eindelijk eens als tv kan gebruiken, want daar heb ik hem in februari voor gekocht.
Hopelijk kunnen jullie inmiddels helpen en is er een oplossing.
Hey
Hoi
Bedankt voor de snelle reactie. Het gaat om dit model: Samsung The Frame QLED Full HD 32LS03C (2023)
Ah okey, 2023 is ook nog niet uitgerold inderdaad
Ok duidelijk
Nu was 1 van de redenen voor de Odido-Tv-app te kiezen dat er toen 8 mnd gratis zouden zijn, deze zijn inmiddels bijna voorbij. Nu overweeg ik om de TV functie/abonnement dan maar weer te stoppen. Alleen dat als ik dat doe krijg ik de melding dat daarmee een eventuele kortingsactie ook vervalt... is daar een oplossing voor?
Hallo,
Hier hetzelfde probleem. Zojuist een Frame tv gekocht 2023 model, 32 inch. Van te voren gekeken of de tv ondersteund wordt door de Odido TV app. Dit leek het geval. Helaas nu tot dw conclusie gekomen dat Odido weer niet levert. De app start niet op zoals beschreven in deze thread. Graag verneem ik of hier nog wat aan gedaan gaat worden en of dat gebeurt binnen afzienbare tijd.
Hi
Hi
Na het teruglezen van dit topic begrijp ik dat er veel te doen is met de Odido TV-app voor de Samsung Frame TV’s. Helaas heb ik dit niet eerder gezien, heb net een nieuwe 2024 The Frame aangekocht. Helaas hetzelfde probleem aldus. Er is telefonisch een ticket aangemaakt (als het goed is). Duimen dat de updates snel uitrollen en alles gaat werken. Had gehoopt mijn oude appleTV weg te kunnen doen, maar helaas.
Alvast bedankt.
Hi
Hi
Nog steeds geen update ontvangen. Mijn contract loopt gelukkig binnenkort af...
Ik wacht nog steeds op een oplossing.
Hi
Wellicht is deze update al de oplossing.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.