Skip to main content

Sinds een paar maanden heeft mijn moeder Odido en ik moet regelmatig de app opnieuw installeren omdat het beeld tijdens het TV kijken wegvalt en dus op zwart springt. Duurt een paar tellen en dan komt het beeld weer terug. Niet te doen voor mijn moeder om zo TV te kijken.

Gebeurt zowel in de woon- als slaapkamer en zowel bij de app rechtsreeks op de TV als op een Nokia Android kastje waar de app op geinstalleerd is. Ik installeer de app dan opnieuw en dan gaat het weer eventjes goed tot het hele gebeuren weer opnieuw begint. Wie heeft de oplossing voor dit probleem?

Betreft een Sharp TV en een Toshiba TV met een Nokia kastje. Geen foutcodes of iets dergelijks!

Ik heb een andere provider gevonden en dat abonnement gaat op 5 november in. Regelen jullie nu de rest?


Hi Odido,

Er is nu een factuur voor afkoop van resterende maanden naar mijn moeder verstuurd. Willen jullie er even voor zorgen dat deze ingetrokken wordt en niet wordt afgeschreven!


Hey ​@FrankInternet, goed dat je dit hebt opgemerkt. De afkoopsom is getriggerd door de overstap. Ik heb de kosten vergoed en een uitstel van betaling aangevraagd. Als het goed is moet dit nu rechtgetrokken worden in het systeem en hoeft ze niks te betalen! 


Super! Dankjewel

 


Reageer