Odido TV app telkens op zwart

  • 24 April 2024
  • 8 reacties
  • 56 Bekeken

Sinds een paar maanden heeft mijn moeder Odido en ik moet regelmatig de app opnieuw installeren omdat het beeld tijdens het TV kijken wegvalt en dus op zwart springt. Duurt een paar tellen en dan komt het beeld weer terug. Niet te doen voor mijn moeder om zo TV te kijken.

Gebeurt zowel in de woon- als slaapkamer en zowel bij de app rechtsreeks op de TV als op een Nokia Android kastje waar de app op geinstalleerd is. Ik installeer de app dan opnieuw en dan gaat het weer eventjes goed tot het hele gebeuren weer opnieuw begint. Wie heeft de oplossing voor dit probleem?

Betreft een Sharp TV en een Toshiba TV met een Nokia kastje. Geen foutcodes of iets dergelijks!

Teresa van Odido 28 dagen geleden

@FrankInternet Goed dat je hierover aan de bel trekt en lief dat je dit voor je moeder doet. Uiteraard help ik je graag verder, zodat ze binnenkort weer van TV Kijken kan genieten! 💜

Het Klantnummer wat gekoppeld staat aan jouw profiel, is deze van jou? Zou je het Klantnummer van je moeder ook kunnen toevoegen? Dan ga ik gelijk gericht opzoek naar de juiste oplossing! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@FrankInternet Goed dat je hierover aan de bel trekt en lief dat je dit voor je moeder doet. Uiteraard help ik je graag verder, zodat ze binnenkort weer van TV Kijken kan genieten! 💜

Het Klantnummer wat gekoppeld staat aan jouw profiel, is deze van jou? Zou je het Klantnummer van je moeder ook kunnen toevoegen? Dan ga ik gelijk gericht opzoek naar de juiste oplossing! 

Hi Teresa,

Het klantnummer in mijn profiel is het klantnummer van mijn moeder. Ik hoor graag een oplossing! Ze is zelf wat te oud om dit soort dingen te regelen ;)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FrankInternet, is de internet snelheid wel in orde? Graag ontvang ik wat extra informatie omtrent de tv's en Nokia box:

  • Wat is het type van de Nokia box?
  • Wat is het type van de tv's  (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden):
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  • Wat is de software versie?: 
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  • Is het op specifieke zenders of niet?:
  • Zou je hier toevallig een filmpje van kunnen/willen maken en via een WeTransfer link hier met mij delen?

 

Ga ik regelen, kom er z.s.m. op terug

De gegevens:

 

Nokia Streaming Box 8000
Android versie 10
Software versie: V10.6.1920
Toshiba TV, type volgt

 

Sharp TV: AQUOS-TVE21F
Android versie 11
Software versie: V2.200

 

Laatste keer was het op SBS6. Ander zenders vergeten te kijken. De Toshiba/Nokia had op dat moment geen probleem. Sharp in de woonkamer wel. Donderdag 9 mei 19:38u

https://we.tl/t-lXW21qvwMm

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @FrankInternet, heel erg bedankt! Dan ontvang ik ook nog graag de versie van de Smart TV app die is geïnstalleerd (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over). Groetjes, Ishana

Vandaag om 10 uur vanochtend weer probleme op SBS6 en NL1. Zie de filmpjes.

 

Op de Toshiba TV. De extra info moet ik nog even nakijken als ik bij mijn moeder ben

 

https://we.tl/t-uLuJcYoT8n

Reputatie 7
Badge +5

Dank @FrankInternet! We horen deze informatie graag. Bedankt voor de filmpjes!

Reageer