Skip to main content
Beantwoord

Odido TV app kan niet afspelen op macOS

  • 10 July 2024
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo,

Het is al een tijdje mogelijk om om Macs met een Apple Silicon processor (M1, M2, M3, etc) iPhone en iPad apps te installeren. Ik heb op mijn Mac mini de iPad app geïnstalleerd vanuit de App Store. Deze start op, maar zodra ik een tv zender wil starten, geeft deze aan de mijn device jailbroken is.

Ik vond hier een topic over van een jaar geleden, die inmiddels gesloten, maar is dit nog niet opgelost?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Mac OS wordt niet ondersteund door de TV online app. Alleen op een mobiel device, een telefoon, is dat te gebruiken. Door de licentievoorwaarden met de zender wordt b.v. gevalideerd dat de gebruikte schermgrootte max x inch is. 

MacOS draait ook op een laptop. Dat is ook een mobiel device. Het is meer dat Odido er kennelijk geen prioriteit in wil steken en achter de technische mogelijkheden aan hobbelt.

Reputatie 7
Badge +14

MacOS draait ook op een laptop. Dat is ook een mobiel device. Het is meer dat Odido er kennelijk geen prioriteit in wil steken en achter de technische mogelijkheden aan hobbelt.

Het is geen kwestie van prioriteit. De licenties voor de Odido TV online app gelden voor kleine schermen. De app is tegen grotere schermen beveiligd. Daar is de andere TV app voor, Odido TV, maar die draait dan weer op TV operation systemen en alleen via een Odido internet verbinding.

 

 

 

Het was altijd mogelijk om TV Anywhere via je browser te bekijken. Dat kan niet meer. Waardeloos dit. En nee ik vind niet dat dit topic beantwoord is. Sorry.

Reputatie 7
Badge +6

Je zou nog steeds via je browser TV moeten kunnen kijken, al heet dit geen TV Anywhere meer maar ook Odido Online TV: tv.odido.nl.

Yes. Thanks!

Reageer