Skip to main content

Beste Odido, 

Sinds ongeveer een maand loopt het geluid en beeld niet synchroon. Dit is op mijn mobiele telefoon.

- Samsung S23 Ultra

- android versie 13

- TV app versie A 2.5.1

Ik heb de app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Het gebeurt bij alle zenders. WiFi snelheid is tegen de 100mb up en down.

Ik wil mijn info niet delen met een programma als we transfer. In eerste instantie moest dat met mail, maar dat laat jullie mailbox niet toe. We Transfer gebruik ik niet. Dat met die link was jullie idee. Ik zou het op een stick kunnen zetten als jullie die hebben. 

Mvrg

Graag een mailadres. Dan stuur ik nu filmpjes toe. Via we transfer 

VID20241024185812.mp4 is verstuurd naar
service@odido.nl

Hi @Rose 12, ik dat via dit e-mailadres niet checken. Laten we dit afspreken, zet de Wetransfer link in jouw Community profiel, bijvoorbeeld achter jouw postcode en huisnummer. Daar kunnen wij alleen bij, daar is het filmpje veilig. Heel erg bedankt!

Staat achter mijn adres.

Hoi @Rose 12, super bedankt! Ik heb het meteen teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij zullen het onderzoek hervatten en het zo snel mogelijk oplossen voor je. Voor nu dank ik je voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana

Zo zelf maar weer gebeld. Wat is het antwoord van de technische dienst op het filmpje . Ik heb niet de laatste versie van de app. Zo staat in hun verslag aan het call center van odido. Dat heeft men 30 okt gemaild. Hoe ze dat kunnen zien op basis van het filmpje is een raadsel???

Wat schetst de verbazing. Ik heb een recentere versie op mijn tv. Dat kon het call center ook zien.  Ik heb in overleg toen met call center de app verwijderd vandaag en opnieuw geïnstalleerd en ja hoor ik had dezelfde release als al was geïnstalleerd.  Tenzij jullie van een hoger nummer naar omlaag gaan met de releases.

Het nummer van de release die jullie TECHNISCHE dienst opgaf had namelijk een lager nummer.

Met andere woorden: niet opgelost, foute info aan call center, foute info aan mij,  weer een half uur verder en weer een ticket en weer moest ik zelf bellen.

Odido als BS een afstudeerrichting was bij de technische dienst zijn ze geslaagd.

En niks voor die mevrouw op het call center, die deed goed haar best. Dus wanneer komen jullie met een oplossing

Hi @Rose 12, ik ben het gaan uitzoeken voor je en de versie die jij hebt, is de versie van de open testing versie die we beschikbaar hebben voor Android TV. Meer informatie vind je in dit topic: Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV | Odido community. Hier verzamelen we ook alle feedback. Op deze versie wordt dan ook geen support nog gegeven omdat dit de open testing variant is. Wel nemen we alle feedback mee om de problemen in die versie op te lossen, voor we de versie naar productie brengen.

Uiteraard kun je wel terug naar de productie versie. Je kan in de store dan de open testing versie van onze app verlaten: Nieuwe Android-apps uitproberen vóór de officiële release - Google Play Help. Als je vervolgens dan de app verwijdert en weer opnieuw installeert, krijg je de juiste productie versie weer op de app. Wellicht dat dit dan ook gelijk het probleem dat je ervaart, oplost. Ik ben benieuwd!

Beste Demi,

Dit is de versie die meekomt als je odido tv downloadt. Ik heb geen weer van versies, kan dat ook niet vinden. 

Relevant is dat jullie TECHNISCHE dienst het over een andere versie heeft en call center aangeeft dat dit de versie is die op mijn tv staat na opnieuw installeren. Daar doe ik niks mee 

Zeg je dan dat ik een andere versie zou moeten hebben?? En zo ja waarom komt die dan niet mee met de app??

Reageer