Skip to main content

Mijn Odido media box vraagt sinds het begin met grote regelmaat om de pincode, vaak als hij een tijdje uit heeft gestaan. 

We hebben verschillende topics gevonden waar de leeftijdsgrens van het profiel wordt aangegeven als de oorzaak, echter lijken die topics verouderd - de opties die worden genoemd in die topics bestaan niet meer in de huidige interface (of heten misschien anders?).

In de huidige profiel instellingen staat het kinderslot uit.

Hoe voorkomen wij dat we constant de pincode in moeten voeren?

Ik heb hetzelfde probleem.. Het is nooit het geval bij het wisselen van de zenders, alleen als de box een tijdje uit heeft gestaan.

Opvallend detail: het maakt niet uit of de pincode goed of fout is. Ik druk willekeurig 4 cijfers in en op OK, vervolgens kan ik gewoon televisie kijken. Is dat bij jullie ook het geval ​@Lxxv ​@snekliws ?

Heb ik ook: hij accepteert alle codes. Ook bij de goede code wordt de volgende dag weer om de pincode gevraagd. Wij zetten de tv altijd helemaal uit, ook de fysieke ‘stroom knop’. (De Odido box blijft gewoon stroom krijgen).

Hier hetzelfde probleem, erg vervelend om elke keer t verzoek om pincode te krijgen. Is de bug al opgelost ​@Odido?

Ik heb hetzelfde probleem en ik zou ook graag een update willen zien, vandaar dat ik hier een comment achterlaat. 

Hier hetzelfde probleem en ik zie dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

Ik wil nog even aanvullen dat dit niets met het kinderslot te maken heeft. Bij ons stond het kinderslot altijd al aan en kregen tot de laatste update geen inlogscherm bij het opstarten van de TV.
Waarom staat die reactie van peter-keetfm eigenlijk ingesteld als beste antwoord? Naar mijn idee zou in plaats daarvan het antwoord van Nora van Odido direct voor iedereen zichtbaar moeten zijn. 

Bij ons zelfde probleem.

Reageer