ik heb hier al kontakt gehad maar lukt nog steeds niet ik kan geen tv meer kijken als ik niet thuis Ik heb het via mobiel een paar maanden terug wel nog
Hey
Zou je iets duidelijker kunnen zijn, wat is er precies aan de hand?
zoals ik heb laten weten zo dra ik tegen woordig uit huis ben kan ik op mijn mobiel met wifi geen tv via de app
Werkt het wel als je 5G hebt ingeschakeld op je mobiel
ik heb alles aan staan af gelopen zomer heb ik in Oostenrijk er nog gebruik van gemaakt en nu krijg Ik niks meer door
Heb je helemaal geen bereik meer op je telefoon of is het puur dat de Odido Tv app niet meer werkt
alleen tv app werkt niet meer ben ik een tijdje terug achter gekomen Ik heb hem zelfs al verwijderd en weer opnieuw gedownload en nog nul op het rapport
Hoi
en wat heb ik nu weer eerst Tommie en nu jij is dit een studie voor jullie?of kan mij iemand zeggen waarom de tv app in eens niet meer doet op wifi ergens anders
Hoi Arno, allereerst leuk dat je de TV app gebruikt op je mobiele telefoon. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan hebben we de verificatie gedaan en dan mag en kan ik je account inzien om te zien of er wellicht iets veranderd is en waardoor het niet meer werkt. Als je op deze link klikt, klik je vervolgens op 'Bewerk profiel’. Hier kan je de gevraagde gegevens invullen. Ben je op dit moment in Nederland of in het buitenland?
Goed om te weten; hier op de Community werken meerdere moderators. Dit is geen 1 op 1 chat. Maar dat is juist goed. Zo staat er altijd iemand voor je klaar en we helpen je allemaal graag verder!
Laten we eerst kijken waarom het op je mobiele telefoon niet werkt. Mijn collega
Begrijp ik goed dat de app thuis wel werkt op de wifi, maar niet buiten de deur?
Wil je voor mij de volgende vragen beantwoorden?
- Krijg je een foutmelding bij het afspelen?
- Welk merk/type apparaat gebruik je (bijvoorbeeld iPhone 14)?
- welke iOS of Android versie?
- Wanneer crasht de app (gelijk bij het opstarten of op een later moment)?
- Sinds wanneer is dit probleem begonnen?
Wil je daarnaast ook controleren of je VPN uitstaat?
Laat je het mij weten? Ik sta klaar om je meteen verder te helpen!
Ik heb een Oppo A38 normaal kijk ik geen tv op mijn mobiel maar het is het volgende ik ben afgelopen zomer in Oostenrijk geweest en daar heb ik in de avond uren met de tv app met wifi tv gekeken.en nu een tijdje terug ik was op de zaak met pauze en dacht kijk eens Hart van Nederland met de app en wifi jammer dan doet niks Ik kijg door probeer het nog eens doet niks afgelopen zaterdag was ik in Beek bij de Mikado maar daar is geen open wifi dus medewerker kon mij dan ook niet helpen omdat ik op het gewoon netwerk wat ik heb het wel doet.ik hoop dat je hier iets mee kan suk6 er mee gr arno
Hey
het is echt niet mogelijk voor de zo veelste keer als Ik ergens anders ben waar ik ook wifi heb kan ik via de app geen tv kijken en daar ben ik een tijdje terug achter gekomen bij ziggo heb ik daar nooit last van gehad
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.