Sinds gisteren mis ik een hoop titels binnen Netflix, waaronder de Peppa Pig, de favoriet van mijn dochtertje.
Contact gehad met Netflix en zij geven aan dat het aan mijn “VPN of DNS” zou liggen, zelf heb ik al nagekeken en sta niet achter de VPN of DN en ook de modem meermaals gerestart.
Het probleem is dat mogelijk de locatie niet klopt waardoor ik nu niet het huidige aanbod heb van Netflix. Volgens fast.com (van Netflix) zit heb ik de volgende locatie:
Cliënt Landgraaf, NL 87.209.0.24 T-Mobile Thuis
Server(s) Amsterdam, NL
Zelf ben ik woonachtig in Zoetermeer. Klopt dit wel?
Zodra ik via mijn mobiele gegevens kijk staat (bijv. Peppa Pig) wel in de lijst maar zodra het via onze Wifi is vind hij deze titels niet (zowel op tv, mobiel en laptop) Ligt dus duidelijk aan de verbinding van T-mobile.
In de tussentijd niets veranderd qua instellingen van de wifi of van het modem.
Telefonisch kon collega mij niet verder helpen gezien ze niet eerder van dit probleem gehoord had en de andere keer kwam ik er helemaal niet door.