Skip to main content

Ik heb nu  ruim een maand internet en tv van odido.

Na wat opstart problemen met 1 mediabox, heb ik nu de afstandsbediening van de tv er maar bijgehaald om het volume van de tv te regelen.

Iedere keer als ik de ab weer opnieuw koppel doet hij het een paar uur, daarna niet meer.aar oké dat is zo wel te doe

Maar mijn mediabox  gaat iedere nacht  1 of 2 keer vanzelf aan (rood lampje gaat op blauw.

Nu al 5 weken iedere nacht, en overdag niet.

Er staan geen bluetooth apparaten in de buurt, modem  gereset, mediabox gereset. Geen verandering.

Als ik de mediabox van de woonkamer er op aan sluit gaat die vanzelf aan.

Heb al een monteur er bij gehad maar toen deed alles het natuurlijk wel.

Wat te doen.

Hey ​@fransjep25, goed dat je dit aankaart.

Kan je mij iets meer informatie geven? Hoe merk je dat de Mediabox aan gaat, gaat de tv dan ook aan of blijft hij uit? Of zie je het alleen aan de lampjes op de Mediabox zelf? 

Hallo,

Alleen de mediabox gaat aan.

Het lampje  van de mediabox springt 1 of 2 keer per nacht op blauw. 

Overdag heb ik geen probleem , dan blijft het lampje rood.

Groet,

Frans

Nog steeds hetzelfde, maar ik hoor niks meer van jullie?

Hi ​@fransjep25, heb je toevallig Eco-modus aanstaan in de Mediabox? Zo ja, kan je die eens uitschakelen en kijken of dit nog een keer gebeurt? 

Hallo,

Nee de eco stand staat niet aan op de mediabox.

Groeten,

Frans.

Hmm, het enige wat ik me kan bedenken is een update ​@fransjep25, maar dat doet hij niet elke nacht. Heb je toevallig andere apparaten die een verstoring kunnen veroorzaken? Waaronder het aan en uitzetten van de Mediabox? 

Hallo,

Ik denk dat ik het gevonden heb.

Ik vermoed nu dat het aan mijn tv ligt

Ik heb gisteravond de hdmi kabel van de tv losgekoppeld.

En tot mijn verbazing stond vanmorgen de mediabox nog uit.

Dus tv maar eens update.

Ik hoop dat het dit is.

Groeten,

Frans.

Hoi ​@fransjep25, fijn dat je dit gevonden hebt! Laat je me het weten? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Reageer