Skip to main content

Na de update van de mediabox zie ik het volgende
1. Wie kijkt er? Nu moet ik dit bevestigen

1. Dan mijn pincode invoeren en bevestigen
  2. Dan  zie ik dat er een storing is maar dat dat niet aan mij ligt
  3. Ik kan het opnieuw proberen is de volgende melding.
  4. Dan heb ik opeens wel beeld en kan tv kijke,
  5. dus iedere keer dat ik de mediabox aanzet en de tv moet ik dit allemaal weer open.
  6. DIT IS TOCH WEL HEEL BIJZONDER.
  7. het bleek ook dat ik mijn favoriete tv zenders kwijt was en opnieuw moet maken.
  8. Er is een monteur geweest maar die kende dit probleem niet maar heeft wel een en ander gerapporteerd.
  9. ODIDO, HOE KAN DIT NU WEER. WAAROM LUKT HET JULLIE MAAR NIET OM DE KLANT NU EENS VOIR SLTIJD ONGESTIIRD TV TE LATEN KIJKEN
  10. WAT MOET IK DOEN OM DEZE IRRITANTE STORING OPGEHEFT TE KRIJGEN. HET IS TO H TE GEK VOOR WOORDEN DAT IK IEDERE KEER SINDS ANDERHALVE WEEK MIJN PINCODE MOET INVOEREN.

Welkom bij Odido

Moet de mediabox wanneer niet gebruikt ook uitgezet worden. Want ik merk dat wanneer ik dat niet doe het hele gedoe met iedere keer dat pincode actie veel minder voorkomt.

en als ik wil resetten, dus de stroom even van de mediabox afhaken, moet ik de mediabox dan eerst uitzetten of aan laten en dan de stroom eraf.?

Oh ja…….. het kinderslot staat uit, dat heb ik dus al bekeken en geconstateerd.

Het is zo jammer dat ik maar geen antwoord krijg op mijn vraag. 
ook met die zogenaamde fameuze chatbox kom ik geen steek verder. Enkel antwoorden op vragen die ik helemaal niet gesteld heb. 
dus HELLUP

Hi ​@Gerpo, ik ben er voor je! Ik wil super graag meekijken en zorgen dat je zorgeloos van de Mediabox gebruik kan maken. Ik ben benieuwd naar een aantal zaken:

• Staat jouw Mediabox bekabeld of draadloos aangesloten met ons modem?
  • Heb je de Mediabox al eens een reset gegeven via de knop aan de achterkant?
  • Staat de leeftijdscategorie op '’18'’? Ga hiervoor naar je profiel > bewerken > ouderlijk toezicht > leeftijdscategorie.

Wil je samen met de antwoorden op deze vragen de verificatie in je Community profiel toevoegen? Het gaat om jouw adresgegevens, de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik kan namelijk op het e-mailadres waarmee je een Community account hebt aangemaakt geen abonnement vinden. Dankjewel!

Reageer