Ik heb een Logitech F710 gamepad die ik probeer te gebruiken met Odido 4K TV Box. Nadat ik de gamepad-ontvanger op de TV Box heb aangesloten, is alles in orde, ik kan met de gamepad door het menu navigeren. Maar zodra ik een Android-app open, reageert de gamepad niet meer. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hi @majkel432, welkom op onze Community!
Dat zou ik echt niet durven te zeggen, wel grappig dat je hiermee de Mediabox kunt besturen. Ik weet niet zeker of de applicaties wel compatible zijn om met een controller bestuurd te worden. Wellicht weet @peter-keetfm dit?
@majkel432 Hoi
Het wordt niet ondersteund.
Je gebruikt de USB poort van de box voor de dongel van de game controller.
Het wordt door Odido niet ondersteund.
Maar wat blijkt dat gewoon meerdere apparaten op deze poort werken USB muis toetsenbord enz. Waaronder jou game controller.
Hierbij ook even vermelden dat dit ook geldt bij een apparaat via bluetooth koppeling. (Het werkt goed, het werkt deels of werkt niet)
Verliest jou game controller de verbinding bij het openen van de app en herstelt dit bij sluiten app.?
Wat mij opgevallen is dat de Odido box niet alles correct opslaat.
Zou je eens willen proberen als de game controller goed werkt.
Dan de stroomstekker er voor even uit halen.
Soms wil dit wel eens helpen.
Hoi @peter-keetfm,
Bedankt voor je reactie.
Verliest jou game controller de verbinding bij het openen van de app en herstelt dit bij sluiten app.?
dat is precies wat er gebeurt
Ik heb al geprobeerd de ontvanger eruit en erin te halen. Ook terwijl er een Android-app open was. De gamepad begon pas weer te reageren nadat de Android-app was gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.