Skip to main content

probeer in te loggen op de Odido online TV, maar krijg na het op "YES", klikken op de vraag 'viewing data allowed' direct foutmelding: LOGIN TIMED OUT (632122)... in diverse browsers geprobeerd (chrome, firefox en Edge), incognito modus geprobeerd, cookies verwijderd... maar helaas. 

Tot voorkort nog wel ingelogd geweest (zonder problemen) in de TV Anywhere omgeving van T-Mobile thuis TV.

Hoor graag wat de mogelijke oplossing is.

Hoi @JeroenE, welkom op onze Community!

Deze melding komt voor omdat je niet ingelogd bent en er lijkt een fout in de computer te zitten. Zou je kunnen inloggen via de app op een telefoon of via de tv? Lukt het daar wel om in te loggen met je gegevens? Ben erg benieuwd of dat namelijk wel werkt.  


Hi Tommie, dank voor je reactie!

Deze  melding komt na het inloggen met klantnr en pincode… daarna (na inloggen) komt dus nog de vraag “viewing data allowed - YES/NO” en dan komt foutmelding. Ik zat toen in Athene, zowel via hotel wifi als mijn Odido mobiele data beiden met zelfde resultaat.

Inmiddels thuis, nu kom ik er wel doorheen… dus ‘opgelost'… zal bij mijn volgende reis weer kijken of het in het buitenland ook goed werkt.

 


Hey @JeroenE, dat is inderdaad wel gek. Odido Online TV moet namelijk in heel de EU te gebruiken zijn. Had je toevallig een VPN aan op je telefoon?


Hoi @JeroenE, welkom op onze Community!

Deze melding komt voor omdat je niet ingelogd bent en er lijkt een fout in de computer te zitten. Zou je kunnen inloggen via de app op een telefoon of via de tv? Lukt het daar wel om in te loggen met je gegevens? Ben erg benieuwd of dat namelijk wel werkt.  

Dat is gewoon niet waar Tommie wat je zegt. Het is namelijk altijd wat met deze app. Teveel apparaten gekoppeld. Verwijder je die logt hij nog niet in. Ik heb het op Windows laptop en vaste machine. Alsmede op mijn MAcbook en er komt gewoon geen oplossing voor. Het is echt heel frustrerend dat jullie iedere keer met dezelfde onzin verhalen komen. Wij/ik willen een oplossing, niet altijd maar wijzen naar de klant. De app op de telefoon werkt prima, maar in de browser werkt niet goed. 

 

En ter verduidelijking, mijn computers zijn de volgende:

Lenovo thinkpad T15

Lenovo M720s

Apple MacBook pro M3 chip

Gebruikte browser:

Chrome

Safari

Edge

DuckduckGo

 

 


Reageer