Skip to main content

Aangezien ik door ‘inflatie’ nu meer betaal voor hetzelfde contract als de volprijs bij een nieuw abonnement wil ik mijn TV & Internet opzeggen, zou iemand hierbij kunnen helpen?

Ik heb het contract via de website afgesloten en wil niet de telefoonservice bellen.
Helaas volgt Odido de wet niet en is er geen mogelijkheid om via de website op te zeggen (tenzij het forum meetelt 🙃).

Bij voorbaat dank.

Opzeggen na contractstermijn kan. Inflatiecorrectie is geen reden om binnen een contract op te zeggen. Dit gaat inderdaad alleen per telefoon.

Opzeggen na contractstermijn kan. Inflatiecorrectie is geen reden om binnen een contract op te zeggen. Dit gaat inderdaad alleen per telefoon.

Ik ben na mijn contractstermijn 🙂 Wat ook de reden is voor de hogere prijs, leuk ieder jaar inflatiecorrectie toepassen maar vervolgens hetzelfde contract voor een lagere prijs aanbieden en mij op de hoge prijs laten.

En ik zie opzeggingen op het forum gebeuren dus ik wacht graag op iemand die daar mee kan helpen.

@Mauri91 Ik vind het niet leuk om te lezen dat je er aan denkt om je abonnement bij ons op te zeggen. Ik sta natuurlijk wel voor je klaar om je verder te helpen! 

Aan de inflatiecorrectie kan ik niets doen, maar wist je dat je ook in aanmerking komt om jouw abonnement te verlengen?

Ik adviseer je om eens te bellen met mijn collega’s van de Sales afdeling. Ik weet zeker dat zij ook voor jou een mooie deal hebben! 

Je kunt mijn collega’s bereiken op 0800-0092 van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:30

Mocht je het abonnement toch echt willen opzeggen, regel ik dat meteen voor je. Houd er wel rekening mee dat dit altijd is met inachtneming van een maand opzegtermijn. Ik kan het abonnement dus per 02-01-2025 voor je opzeggen. 

Laat je mij weten wat je wil? Ik sta klaar om verder te helpen!

@Mauri91 Ik vind het niet leuk om te lezen dat je er aan denkt om je abonnement bij ons op te zeggen. Ik sta natuurlijk wel voor je klaar om je verder te helpen! 

Aan de inflatiecorrectie kan ik niets doen, maar wist je dat je ook in aanmerking komt om jouw abonnement te verlengen?

Ik adviseer je om eens te bellen met mijn collega’s van de Sales afdeling. Ik weet zeker dat zij ook voor jou een mooie deal hebben! 

Je kunt mijn collega’s bereiken op 0800-0092 van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:30

Mocht je het abonnement toch echt willen opzeggen, regel ik dat meteen voor je. Houd er wel rekening mee dat dit altijd is met inachtneming van een maand opzegtermijn. Ik kan het abonnement dus per 02-01-2025 voor je opzeggen. 

Laat je mij weten wat je wil? Ik sta klaar om verder te helpen!

Hoi Teresa!
Ja ik bevestig dat ik graag mijn tv+internet abonnement wil opzeggen per 02-01-2024.
Bij voorbaat dank!

@Mauri91 Excuses, typfoutje. Ik heb de opzegging voor je in het systeem gezet per 02-01-25. 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies voor het terugsturen van eventuele apparatuur. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

@Teresa van Odido 

Hoi ik zag nu in mijn account dat TV niet was opgezegd. Ik heb nu een stopzetting aangevraagd maar de einddatum is nu anders dan mijn internet. Kan dit nog worden geupdate zodat het ook per 02-01-25 stopt?

Bij voorbaat dank!

Hey ​@Mauri91, ik heb hem gecancelled en opnieuw opgezegd per 02-01-2025! 

Reageer