Skip to main content

inloggen Ziggo totaalsport app met Odido lukt niet

  • 18 November 2023
  • 22 reacties
  • 370 Bekeken

kan bij de Ziggosport totaal app niet inloggen met mijn TV klantnummer en TV pincode van Odido terwijl ik Ziggo in mijn pakket heb.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wanneer heb je dit aangeschaft? Meestal gaat er 24 uur overheen voordat Ziggo het verwerkt heeft.

Ik heb Ziggo al langer in het pakket ,maar sinds een korte tijd lukt het niet meer en waarschijnlijk nadat T-Mobile...Odido is geworden.

Vandaag ook geprobeerd om in te loggen op de website van Ziggo Sports Totaal. Lukt ook niet. Er komt de melding “unauthorized” na inlogpoging

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, slim dat jullie aan de bel trekken hier! Ik heb hier al een flinke poos niets meer over gehoord en had gehoopt dat het probleem niet langer bestond, maar kennelijk speelt het toch weer op. Als ik me niet vergis, ging het de vorige keer mis doordat er vanuit het Ziggo inlog-portaal geen geldige koppeling was naar Odido toe (toen nog T-Mobile). Dit is toen gefixt vanuit Ziggo. 

@TMTV Weet jij nog hoe dit precies zat? Ik meen te heugen dat jij dit toen doorgegeven hebt - vergeef me als mijn geheugen me in de steek laat; het is alweer wat jaartjes geleden! 😊

Reputatie 7
Badge +6

@Jason van Odido Ik kan het me niet herinneren, maar dat zegt misschien meer over mijn geheugen dan over dat van jou. ;-) Ik heb Ziggo Sport niet in mijn pakket, dus ik kan het ook niet uitproberen. Als het pakket wel actief is en de app pas sinds kort niet werkt, klinkt het wel aannemelijk dat het iets met de naamswijziging te maken heeft. Er moet ergens een database zijn met klantnummers die in aanmerking komen voor Ziggo Sport Totaal. Als die van naam/URL is veranderd, zou dit het gevolg kunnen zijn. Meer kan ik er niet van maken, maar hopelijk geeft dit een mogelijke richting waarin gezocht kan worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Henri Lettink  & @veldt000, dit zou inderdaad gewoon moeten werken. Zouden jullie contact willen opnemen met de klantenservice van Ziggo Sport via deze link: https://www.ziggosport.nl/klantenservice/. Zij kunnen iets meer zien dan ik kan. Wellicht kunnen zij hier meer over vertellen waar het precies mis loopt!

Hallo Tommie, ik ervaar exact hetzelfde probleem en het is inderdaad hetzelfde probleem van jaren geleden. Toen werd mij ook geadviseerd om contact op te nemen met ziggo maar die zeggen doodleuk 'u bent geen klant bij ons dus we kunnen u niet helpen. Nu had ik pasgeleden weer contact met ziggo en die zeiden ook dat ik een chat moest starten op ziggosporttotaal.nl maar dat is vrijwel onmogelijk als je geen Twitter en Facebook hebt. Alles al geprobeerd maar het is weer hetzelfde probleem van een aantal jaren geleden en ik word weer van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb zolang we een abonnement hebben bij tmobile (nu odido) een ziggo sport totaal pakket erbij en dit is de tweede keer dat dit gebeurt. Nu kan ik wel via de odido tv app ziggo sport kijken maar wat is die app slecht zeg. Om de 2 minuten is deze app aan het bufferen zodat je er gewoon emotioneel van word. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden zodat we de ziggo sport totaal app weer kunnen gebruiken want dat keek toch een stuk beter. 

Reputatie 4

Goedendag, 

 

Ik ervaar sinds afgelopen week ook problemen met inloggen op de Android app.

Ik. heb al sinds dag 1 van mijn abonnement (eind 2014 uit mijn hoofd) ZiggoSport en behalve dat ik elke maand opnieuw moet inloggen eigenlijk geen problemen.

 

Het betreft een probleem met de "gebruikersnaam en wachtwoord combinatie" wat inhoudt dat ik wel via het tv kastje kan kijken, maar niet - meer - op andere apparatuur. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Comp User, super dat je dit aangeeft! Wij willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Op welke apparaten kun je niet inloggen met je TV-klantgegevens? Lukt het op een browser wel: TV kijken met Odido online TV | Odido? Ik ben ook benieuwd of je een bepaalde foutmelding krijgt en welke dit is (je kunt een screenshot delen). Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Reputatie 4

@Ishana van Odido Ik kan wel via de decoder / app "Odido TV" kijken; echter als ik naar ziggosport (website / Android app) Wil inloggen 

Krijg ik bovenstaande foutmelding. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Comp User, als ik het goed begrijp lukte het voorheen wel met dezelfde gegevens in te loggen op deze app. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ook ben ik erg benieuwd of het op een ander apparaat wel lukt. Groetjes, Ishana

Hoi.

Ik ook zelfde probleem. Ook na verwijderen en opnieuw installeren van de Ziggo Sport app. Ziet er precies uit zoals het screenshot hierboven 

Reputatie 4

@Ishana van Odido Het probleem bestaat nog steeds.

 

Zoals @FaustoD aangeeft heeft het verwijderen & (her)installeren green verschil gemaakt.

 

Ik bedacht mij overigens dat het niet gezegd is dat het probleem net zo goed door Liberty (= eigenaar van Ziggo) “veroorzaakt”, maar dat is voor mij als glasvezelklant nooit te verifiëren.

Reputatie 4

@Ishana van Odido zoals @FaustoD aangeeft heeft het verwijderen & (her)installeren green verschil  bedacht mij overigens dat het niet gezegd is dat het probleem net zo goed door Liberty (= eigenaar van Ziggo) “veroorzaakt”, maar dat is voor mij als glasvezelklant nooit te verifiëren.

Er schijnen wel degelijk problemen met de Ziggosport app te zijn, ook bij andere providers.

 

Ik kan - helaas - mijn eerdere bericht niet wijzigen, dus dan maar een dubbelpost. 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Comp User, ontzettend bedankt voor het melden! Ik zie dat Ziggo inmiddels meldt dat het probleem weer opgelost moet zijn, zou je willen controleren of dit het geval is? 

@FaustoD, zou jij ook willen kijken of je weer toegang krijgt tot de app? 

Helaas: nog zelfde probleem: inloggegevens incorrect 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @FaustoD, zou je willen controleren of de inloggegevens die je invult precies overeenkomen met je TV-klantnummer en pincode? Deze kan je controleren in je Mijn Odido account. Mochten deze gegevens helemaal kloppen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Ziggo hierover. Dit kan via de volgende website: https://www.ziggosport.nl/klantenservice/

@Nora van Odido , ja ik vul precies juiste gegevens in. En heb dat nog eens gecontroleerd. Maar blijf foutmelding krijgen.

Heb je nog meer gedetailleerde aanwijzingen voor de ziggosport helpdesk?

Of moet ik daar contact opnemen via facebook of twitter zoals onderaan hun FAQ pagina staat:-(

Reputatie 4

@Nora van Odido hier exact hetzelfde als wat @FaustoD aangeeft.

 

Facebook, Twitter etc. heb / wil ik niet, dus dat is een optie minder.

 

Email blijft natuurlijk wel mogelijk, maar of er daadwerkelijk op een email van een niet Ziggo klant gereageerd gaat worden?

 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @FaustoD en @Comp User, ik zie dat het contact voor Ziggo Sport inderdaad voornamelijk via social media loopt. Wel heeft Ziggo ook een community waar ik zie dat ze klanten van Delta met hetzelfde probleem geholpen hebben: https://community.ziggo.nl/. Ik weet zeker dat ze jullie hier ook mee kunnen helpen! 

Reputatie 4

@Nora van Odido inmiddels - sinds gisteren (16/07) - kan ik er weer inloggen bij ziggosport, het lijkt er dus op dat het probleem is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Comp User

Reageer