kan bij de Ziggosport totaal app niet inloggen met mijn TV klantnummer en TV pincode van Odido terwijl ik Ziggo in mijn pakket heb.
Wanneer heb je dit aangeschaft? Meestal gaat er 24 uur overheen voordat Ziggo het verwerkt heeft.
Ik heb Ziggo al langer in het pakket ,maar sinds een korte tijd lukt het niet meer en waarschijnlijk nadat T-Mobile...Odido is geworden.
Vandaag ook geprobeerd om in te loggen op de website van Ziggo Sports Totaal. Lukt ook niet. Er komt de melding “unauthorized” na inlogpoging
Goedemorgen all, slim dat jullie aan de bel trekken hier! Ik heb hier al een flinke poos niets meer over gehoord en had gehoopt dat het probleem niet langer bestond, maar kennelijk speelt het toch weer op. Als ik me niet vergis, ging het de vorige keer mis doordat er vanuit het Ziggo inlog-portaal geen geldige koppeling was naar Odido toe (toen nog T-Mobile). Dit is toen gefixt vanuit Ziggo.
Hey
Hallo Tommie, ik ervaar exact hetzelfde probleem en het is inderdaad hetzelfde probleem van jaren geleden. Toen werd mij ook geadviseerd om contact op te nemen met ziggo maar die zeggen doodleuk 'u bent geen klant bij ons dus we kunnen u niet helpen. Nu had ik pasgeleden weer contact met ziggo en die zeiden ook dat ik een chat moest starten op ziggosporttotaal.nl maar dat is vrijwel onmogelijk als je geen Twitter en Facebook hebt. Alles al geprobeerd maar het is weer hetzelfde probleem van een aantal jaren geleden en ik word weer van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb zolang we een abonnement hebben bij tmobile (nu odido) een ziggo sport totaal pakket erbij en dit is de tweede keer dat dit gebeurt. Nu kan ik wel via de odido tv app ziggo sport kijken maar wat is die app slecht zeg. Om de 2 minuten is deze app aan het bufferen zodat je er gewoon emotioneel van word. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden zodat we de ziggo sport totaal app weer kunnen gebruiken want dat keek toch een stuk beter.
Goedendag,
Ik ervaar sinds afgelopen week ook problemen met inloggen op de Android app.
Ik. heb al sinds dag 1 van mijn abonnement (eind 2014 uit mijn hoofd) ZiggoSport en behalve dat ik elke maand opnieuw moet inloggen eigenlijk geen problemen.
Het betreft een probleem met de "gebruikersnaam en wachtwoord combinatie" wat inhoudt dat ik wel via het tv kastje kan kijken, maar niet - meer - op andere apparatuur.
Hoi
Krijg ik bovenstaande foutmelding.
Hoi
Hoi.
Ik ook zelfde probleem. Ook na verwijderen en opnieuw installeren van de Ziggo Sport app. Ziet er precies uit zoals het screenshot hierboven
Zoals
Ik bedacht mij overigens dat het niet gezegd is dat het probleem net zo goed door Liberty (= eigenaar van Ziggo) “veroorzaakt”, maar dat is voor mij als glasvezelklant nooit te verifiëren.
Er schijnen wel degelijk problemen met de Ziggosport app te zijn, ook bij andere providers.
Ik kan - helaas - mijn eerdere bericht niet wijzigen, dus dan maar een dubbelpost.
Hi
Helaas: nog zelfde probleem: inloggegevens incorrect
Hi
Heb je nog meer gedetailleerde aanwijzingen voor de ziggosport helpdesk?
Of moet ik daar contact opnemen via facebook of twitter zoals onderaan hun FAQ pagina staat:-(
Facebook, Twitter etc. heb / wil ik niet, dus dat is een optie minder.
Email blijft natuurlijk wel mogelijk, maar of er daadwerkelijk op een email van een niet Ziggo klant gereageerd gaat worden?
Hi
Fijn om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.