Skip to main content

Moest vandaag opnieuw inloggen op mijn tv. Kon op geen enkele wijze de getallen vinden op a.b. Na een aantal keren proberen lukte het zonder inloggen. Vanmiddag tv aangezet en hoefde weer niet in te loggen.

Om 5 uur tv aangezet en moest weer inloggen. Kon wel klantnummer invoeren, maar niet pincode. Daar werden de cijfers niet geaccepteerd. Graag een oplossing.

Hi @Frodo2004 ik help je graag verder! Ik zie dat je geen gebruik maakt van de TV Box. Ik vermoed dan ook dat je de smart-tv app gebruikt. Kun je mij vertellen op welke tv je precies kijkt en kun je een foto meesturen van het inlogscherm dat je krijgt, mocht het weer voorkomen? Dan kan ik hier gerichter naar kijken. Bedankt alvast!

Vandaag kon ik weer zonder problemen kijken. Ik kijk op een Samsung tv van 2022. Mocht ik het inlogscherm weer zien, zoals onderstaand, dan neem ik weer contact op

De hele dag en gisteren geen problemen meer gehad. Vanavond moest ik echter weer inloggen. Kon met de AB wel klantnummer invoeren, maar niet de pincode. Had echter gisteren de Samsung TV app gedownload, zodat ik met de telefoon de pincode kon invoeren. Hoop niet dat ik dit elke dag moet doen. Heb ook al veel problemen gehad met herstarten, is grotendeels opgelost, en nu dit weer. Wordt heel vervelend

Hey @Frodo2004, heb je toevallig de kleine samsung afstandsbediening met een rond knopje met kleurtjes? Als je op het login scherm op die knop drukt, krijg je een klein toetsenbord te zien. Hiermee kun je je klantnummer en pincode invoeren. Druk na het invoeren op gereed en ga naar de volgende invoerbalk. Dan zal het moeten werken! 

Dat toetsenbord had ik al ontdekt. Ik kon wel klantnummer invoeren en ook naar het invulvak van pincode gaan, maar ik kon de getallen niet invoeren. Omdat ik de Samsung App heb geinstalleerd, kon ik het toetsenbord van de telefoon gebruiken en kon ik wel de pincode invoeren.

Vandaag kon ik wel weer normaal opstarten. Vreemd allemaal.

Hoi @Frodo2004, fijn om te horen dat het je gelukt is om in te loggen! Ik durf ook niet te zeggen waarom de app vandaag perfect werkt. Ik ga er vanuit dat die trend zich mooi doorzet en daarom wil ik je alvast veel kijkplezier toewensen dit weekend! 🙂

Ik wacht het af. Maar hopen dat alle problemen nu eindelijk opgelost zijn. Fijn weekend

Hoi @Frodo2004, ik hoop het ook! Hou je ons op de hoogte? Voor nu wens ik je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Vandaag kon ik weer zonder problemen kijken. Ik kijk op een Samsung tv van 2022. Mocht ik het inlogscherm weer zien, zoals onderstaand, dan neem ik weer contact op

Ik ervaar ook al een tijd hetzelfde dat je geen pincode kan invoeren. Dit was ook al in de tijd van T-mobile. Maar heb hiervoor wel een oplossing. Als je eerst geen klantnummer invoert, dan kun je wel met de AB de pincode invoeren en vervolgens vul je het klantnummer in en kun je probleemloos inloggen.

Dus eerst pincode in het onderste vak en vervolgens in de bovenste het klantnummer.

Als je op je smartphone de app Smart Things installeert, dan kun met het toetsenbord van je phone de pincode invoeren.

Reageer