In de nacht van 16 op 17 augustus van 01:00-06:00 vindt er onderhoud plaats op het TV-platform. Na het onderhoud werkt alles weer naar behoren! Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om gebruik te maken van de TV Box en van TV Anywhere.
Let op: De TV Box kan aanspringen of een lampje laten branden. Wil je de update pas ’s ochtends? Haal dan voor je gaat slapen de stekker eruit en start de TV Box ’s ochtends op. Je krijgt de update dan alsnog.
Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand, dus je kunt lekker blijven slapen.
Als we klaar zijn
In de ochtend tussen 06:00 en 12:00 wordt de TV Box automatisch gereset. Mocht het voor jou na de automatische reset nog niet werken? Dan moet je soms zelf de TV Box nog even resetten.
Dit doe je door de TV Box tien seconden van de stroom te halen. Koppel hierbij eerst de internetkabel (UTP) los van de TV Box, haal het van de stroom en sluit, nadat de TV Box opnieuw opgestart is, de internetkabel weer aan.
Werkt dit niet? Haal dan ook het modem (en eventueel de Media Converter) voor tien seconden van de stroom. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! TV Anywhere is na het onderhoud in de ochtend wel gelijk weer beschikbaar!
Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal tv kan kijken. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken!