Skip to main content
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van maandag 19 november op dinsdag 20 november tussen 01:00 uur en 06:00 uur.



Wanneer?

We voeren dit onderhoud uit in de nacht van maandag op dinsdag tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je geen gebruik maken van je vaste TV. Bellen en Internet blijven ook gewoon beschikbaar. Naar alle verwachting is het onderhoud in ongeveer een uur uitgevoerd.



Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand.



Als we klaar zijn

De TV-dienst gaat vanzelf weer werken. Werken jouw diensten na het onderhoud toch niet? Volg dan onderstaande stappen:



1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).

3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.



Verandert er nog iets?

Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.



Let op: Het kan zijn dat je Interactieve TV Box tijdens het onderhoud vanzelf aan springt. Staat je TV 's ochtends opeens aan? Niet schrikken, wij waren het maar!



Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Geen reactie

Reageer