Skip to main content

Tv box omruilen voor mediabox

Hi @misdo499, daarvoor ben je hier op de juiste plek! Ik heb gelijk jouw oude TV Box omgeruild voor de Mediabox. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄


Ik wil hier graag op in haken.

Graag wil ik ook de oude tv box omruilen voor de Mediabox

 


Hi @Satje01, ik heb dit meteen voor je in gang gezet! Je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezer.


Helaas via de track and trace van het pakket .

Heeft de pakket dienst niks ontvangen.

Ik hoop dat het snel komt zodat we weer tv kunnen kijken.


Hi @misdo499, daarvoor ben je hier op de juiste plek! Ik heb gelijk jouw oude TV Box omgeruild voor de Mediabox. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

Hoi Nora, mijn 2e tv box werkt niet (bijna niet) krijg steeds opstarten duurt langer dan normaal ……. en dan nog een keer proberen. zowel via UTP als WiFi. kasje beneden werkt perfect

 


@frankvdwilt Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik help je graag verder om de problemen op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Heb je al eens geprobeerd om het werkende kastje boven aan te sluiten en andersom? Ik ben benieuwd of deze dan wel werkt. 

Daarnaast ben ik benieuwd of je dit alleen tijdens het opstarten ervaart of ook tijdens Live TV Kijken, Terug Kijken en/of Opnemen. 

Laat je het mij als je dit heb getest? Ik sta klaar om je verder te helpen! 


@frankvdwilt Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik help je graag verder om de problemen op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Heb je al eens geprobeerd om het werkende kastje boven aan te sluiten en andersom? Ik ben benieuwd of deze dan wel werkt. 

Daarnaast ben ik benieuwd of je dit alleen tijdens het opstarten ervaart of ook tijdens Live TV Kijken, Terug Kijken en/of Opnemen. 

Laat je het mij als je dit heb getest? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Hi Teresa,

Als Ik die van benden boven gebruik dan werkt het goed, als ik die van boven beneden gebruik dan krijg ik weer het duurt langer…….. zowel UTP als Wifi werken dan niet.

 


@frankvdwilt Super bedankt voor het testen! 

Ik vermoed dat het dan inderdaad aan de Mediabox ligt en niet aan de verbinding. Ik heb daarom gelijk een nieuwe box jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Daarnaast ontvang je instructies om de defecte Mediabox terug te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens je in ieder geval alvast weer veel kijkplezier! 😀📺


@frankvdwilt Super bedankt voor het testen! 

Ik vermoed dat het dan inderdaad aan de Mediabox ligt en niet aan de verbinding. Ik heb daarom gelijk een nieuwe box jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Daarnaast ontvang je instructies om de defecte Mediabox terug te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens je in ieder geval alvast weer veel kijkplezier! 😀📺

Hi Teresa, Dank je :) 


Heel graag gedaan natuurlijk! 😊 @frankvdwilt 


Reageer