Na een aantal dagen geen problemen te hebben gehad, vandaag, na ongeveer een 15 min kijken, plotseling weer in beeld dat ik moet herstarten.
Dacht ik eindelijk van het probleem af te zijn. Is er een oplossing voor dit probleem?
Na een aantal dagen geen problemen te hebben gehad, vandaag, na ongeveer een 15 min kijken, plotseling weer in beeld dat ik moet herstarten.
Dacht ik eindelijk van het probleem af te zijn. Is er een oplossing voor dit probleem?
Hi
Zou je mij alleen iets meer informatie kunnen geven? Waar en waarop krijg je de melding dat je moet herstarten?
Zat te kijken naar BBC first, al zo;n 15 minuten, toen ik de mededeling kreeg dat ik moest herstarten. Ik kijk op een Samsung tv via Wifi, dus niet via de tv box.
Vanmorgen zette ik de tv aan en moest gelijk weer herstarten. Dit was op RTL 4.
Zou je voor mij de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Helpt dit? Zo niet, kan je mij dan een foto sturen van de melding die je krijgt en hier in het topic delen? Dan kan ik het namelijk doorzetten naar onze techneuten! Hoor het graag, talk soon.
Dit is de mededeling. Zojuist helemaal geen beeld meer. Wel Samsung tv. Maar geen T Mobile. Heb alles van stroom gehaald. Nu werkt het weer. Het is wel heel vervelend.
Heb de app verwijderd, maar hoe krijg ik deze nu weer terug?
Zo installeer je de app:
Heb de app weer geïnstalleerd en vanmorgen hoefde ik niet te herstarten. Dus ik wacht het af.
Helaas, vanmorgen weer opnieuw moeten herstarten. Het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Is heel vervelend.
Zou je de tv bekabeld kunnen aansluiten op het modem? Ik gok namelijk dat de tv verbinding verliest met wifi. Het kan ook zijn dat er iets mis is met de netwerkkaart van de tv. Ik ben benieuwd of een bekabelde verbinding dit euvel verhelpt!
Bekabeld gaat niet. TV is net nieuw. Heb 100 mb ontvangst via WiFi.
Hi
Afstand modem naar tv is te groot. Vandaag 2 keer tv aangezet, maar hoefde niet te herstarten. Update van Samsung wordt automatisch geïnstalleerd.
Tot nu toe geen problemen, dus ik wacht het af.
Ik laat het weten. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Toch weer herstart problemen. Meestal 1 keer per dag. Soms bij de eerste keer en soms later op de dag. Ik kan soms 15 minuten naar een zender kijken en als ik dan overschakel naar een andere zender, dan krijg ik de mededeling herstarten.
Ik vind het maar een vreemde zaak. Ik verwacht echter geen oplossing meer.
Hey
Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijke informatie doorzetten naar onze techneuten!
Ik zie graag je reactie terug, dan zet ik het direct door naar onze techneuten!
Samsung Neo Qled 55
Tizen
1430
Firmware T PTMDEUC 1430.1
Alle zenders.
Op computer en tablet geen problemen.
Vandaag nog geen problemen.
Ik hoor het wel.
Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Als ik hier meer over weet, kom ik bij je terug!
Dank je. Heb al bericht van de tech afd. Ik wacht het af.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.