Help!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelBeste antwoord door Brian
Bekijk origineel1. Open het menu
2. Kies voor On Demand -> Opnames
3. Kies voor Gepland
4. Selecteer de gewenste Opname
5. Kies voor Bewerk Opname -> Verwijder herhalende opnames
Onderstaand de stappen om een herstart van de gebruikersinterface uit te voeren:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.
Mocht ook dit niet werken, dan rest nog de factory reset. Dan ben je inderdaad wel je opnames kwijt. Sorry voor het ongemak!
Hoi, zelfde probleem hier. Is er ook een mogelijkheid dat jullie de software kunnen updaten zonder dat de hele harde schijf gewist moet worden? Groeten,
Hey
Goedenavond beetje oud topic. Ik heb op op het moment ditzelfde probleem en ben benieuwd of de "verwijder herhalende opnames" optie het na die reset wel gewoon doet om niet hetzelfde probleem weer te krijgen in de toekomst. Nu eerst zo snel mogelijk alle opnames bekijken.
Groetjes Nick
Hoi Jason, dank voor de hulp. Het heeft gewerkt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.