Laatste tijd zomaar willekeurige melding in beeld dat er geen verbinding is met de tv-dienst en moeten we opnieuw opstarten. Hadden we eerst niet, waar komt dit vandaan?
Laatste tijd zomaar willekeurige melding in beeld dat er geen verbinding is met de tv-dienst en moeten we opnieuw opstarten. Hadden we eerst niet, waar komt dit vandaan?
Hallo
Welke modem/router heb je en is het tv kastje rechtstreeks aangesloten op de modem/router of zit hier nog iets tussen?
Voor een optimale kijkervaring is het aan te raden een rechtstreekse verbinding te hebben.
We hebben de Zyxel modem/router en de app op tv. Maar zoals ik al aangaf: dit hadden we in het begin niet. Melding komt pas sinds ongeveer 2 weken in beeld, zelfs terwijl we een willekeurig programma kijken (via de app, we gebruiken geen kastje). We hebben verder geen problemen met internet, tv is ook bedraad aangesloten.
Vind het vreemd dat deze melding zomaar ineens op is komen dagen.....
Hey
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Alles ziet er goed uit, het enige wat mij opvalt is dat al get apparatuur al enige tijd aan staat. Zou je een volledige powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:
Powerflip
Is het hierna nog niet opgelost? Dan wil ik je vragen om de switch tussen het modem en de TV Box er tussen uit te halen en de TV Box rechtstreeks op het modem aan te sluiten. Wellicht zit het probleem in de switch. Ik lees graag hoe het werkt na de powerflip!
Dank voor je reactie, alleen die tv-box hebben we niet op de tv waar de klacht op voorkomt..... Maar ik zal vanavond eens een reset van alle apparatuur doen (wat bedoel je "enige tijd aan" trouwens?).
Ik mag hopen dat we niet frequent zo'n reset moeten doen.....
Hmmm, vorig weekend getest maar toch nog weer een keertje die opmerking gekregen.... Ben benieuwd hoe het zich gaat houden de komende tijd....
Hoi
Ik duim voor je dat de goede trend zich doorzet!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.