Skip to main content

Ik heb regelmatig last van haperend geluid op de tv, bijvoorbeeld nu wanneer ik een voetbalwedstrijd kijk. Iedere paar minuten (of soms vaker) valt het geluid gedurende een kleine seconde weg.

Aan het beeld mankeert niets.

Via chat contact gehad met een adviseur, de ruis op de internetlijn had gezien. Modem en tv-ontvanger uitgezet, gewacht en weer aangezet, maar het probleem komt steeds terug.

Overigens niet iedere dag. Gisteren bijvoorbeeld helemaal geen last gehad, maar vandaag is het weer erg storend.

Geluid wordt via de tv afgespeeld. De tv-ontvanger gebruikt de wifi verbinding, die verder goed lijkt te zijn.

De chat-adviseurs zijn slecht bereikbaar, vandaar dat ik het hier probeer.

Welkom op onze community! @Peter2222 

Goed dat je dt bij ons meldt. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kan genieten van TV! 😊

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw modem uit te lezen en zie dat er iets niet helemaal goed gaat in de internetverbinding. Dit heeft uiteraard ook effect op het signaal naar de Mediabox. 

Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Welkom op onze community! @Peter2222 

Goed dat je dt bij ons meldt. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kan genieten van TV! 😊

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw modem uit te lezen en zie dat er iets niet helemaal goed gaat in de internetverbinding. Dit heeft uiteraard ook effect op het signaal naar de Mediabox. 

Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

Bedankt voor je reactie + actie Teresa!

Een monteur is dezelfde dag nog langs geweest. Er lijkt iets mis met de Mediabox (de rest is gemeten en ok bevonden), dus hopelijk ontvang ik snel een nieuwe.


Hoi @Peter2222, ik heb het direct nagekeken! De monteur heeft dit inderdaad doorgezet. Speciaal voor jou heb ik het proces versneld en meteen een nieuwe Mediabox verstuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana


Reageer