Sinds een jaar zitten wij bij T-Mobile. Nog een jaar te gaan. Toen ons contract starte hadden wij na een aantal weken stilstaand en haperend beeld. Er is van alles aan gedaan. Er is een monteur geweest maar die kon niets vinden. Wij hebben een nieuwe tvbox gekregen. Maar niets helpt Nog steeds is het probleem niet opgelost. Wij willen het graag opgelost hebben. Anders maken wij het tweede jaar niet vol.
Hi
Vooral Nederland 1,2,3.
Merci voor de razendsnelle aanvulling! Ik heb het direct toegevoegd en hoop je snel te kunnen verblijden met een terugkoppeling van het onderzoek. Maak er een fijne avond van!
Het is niet elke dag. Het ging een hele tijd goed. Maar nu begint het weer. Ik zag ook dat wij niet de enige met die klacht zijn.
Check, ik heb ook dit bijgevoegd in een notitie! De technische dienst gaat hun uiterste best doen om hier een oplossing voor te vinden.
De laatste keer dat het gebeurde was 29 november tussen 1900 en 2000 uur. Op Nederland 2.
Helemaal top
Hi
Nog geen problemen weer gehad. Het gaat soms een hele tijd goed. En dan begint het weer. Onvoorspelbaar. Als het weer begint hoor je het. Bedankt voor je inzet.
Is het verhogen van de snelheid een optie?
Heel graag gedaan
24 Dec. opnieuw. Tijdens het journaal zucht.....
Hi
Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct mee gekeken naar de streamkwaliteit van de TV Box en deze ziet er, met een score van 100 procent, heel goed uit. Ook in de algemene verbinding zie ik geen hick-ups. Mocht je toch nog problemen ervaren, wil ik je graag vragen om de komende tijd goed te letten of de stream weer verslechterd. Ook ben ik in dat geval erg benieuwd naar de volgende punten:
- Ervaar je tijdens de problemen met de TV, ook problemen met de internetverbinding? Denk aan een haperende wifi, bekabelde verbinding
- Wil je noteren om welk programma het in dat geval gaat? Zender, programma, tijd en datum
- Welke stappen je doorloopt om zelf het probleem op te lossen? Denk aan een reset van de TV Box
Met deze punten kunnen we vervolgens aan de slag. Ik hoor het graag van je!
Kijk maar in alle oude berichten. Dan zie je dat alle dingen al zijn geprobeerd. Het houd niet op. Wij zijn hier al een jaar mee bezig.
Geen internet problemen. De storingen zijn wisselend. Op de zenders qua tijd en datum.
Hi
Thanks voor je terugkoppeling! Omdat we vanaf de achterkant een volledig goede stream zien binnenkomen, is er een voorbeeld programma nodig waarbij we zodanig een ‘deep-dive’ kunnen verrichten. Dat wil zeggen dat we specifiek inzoomen op dat punt, zodat we erachter kunnen komen waar het precies misgaat. Vandaar dat het nodig is om daarvoor de onderstaande gegevens te hebben. Mocht ik je kunnen helpen, dan hoor ik het nog graag van je.
Overigens is het ook interessant voor technische dienst om eventueel beeld materiaal, denk aan een foto of video, te ontvangen waarin de problemen worden gezien. Ben je in de gelegenheid om deze te sturen, dan wordt dat erg geapprecieerd.
Ik kan het filmpje niet uploaden. Te groot. Ik ga het kleiner maken.
Het filmje heb ik verkleind maar kan het niet toevoegen. Ik begin het behoorlijk zat te worden.
Kan ik het filmpje in een mail verzenden?
Hi
Het filmpje heb ik verstuurd.
Hi
Gisteren nieuwe tvbox gekregen. En geïnstalleerd. Vandaag weer stilstaand beeld. Dit is onze derde box. En dit speelt al een jaar. Ik heb zo het idee dat jullie niet goed weten waar het aan ligt. Wij zijn er klaar mee.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.