Sinds aantal dagen werkt de gids niet
Erg irritant
Ook na harde reset niet
Sinds aantal dagen werkt de gids niet
Erg irritant
Ook na harde reset niet
Hi
De andere knoppen ook niet, althans gewoon zender opzoek wel
Maar gids,apps en radio knop ineens niet meer
En ik ben pas 2 maanden klant
Het werkte wel
Hi
Goeiemiddag
De nieuwe afstandsbediening heeft hetzelfde verhaal
Ik kan wel de zenders switchen
Maar de toetsen radio,gids,tv,apps op de afstandsbediening werken niet
En de toets Netflix op de afstandsbediening weer wel??
Heel apart
Het heeft tot afgelopen week gewoon gewerkt
Welke software heb je op de Mediabox en afstandsbediening
Geen idee .
Ben 2 maanden klant dus neem aan de nieuwste
Android 12
2.0 4221
4 K tv box
O ..nou ik heb de app gereset
Nu doet hij t ineens weer
En vandaag kan ik weer niks openen
Wat een ellende zeg
Wordt iig geen verlenging bij odido op deze manier
Xs4all was wat duurder maar jarenlang nooit problemen gehad
Nu in een paar maanden tijd wel bij jullie
Nu wil ik opgenomen programma kijken zegt hij dat ik geen verbinding heb met internet terwijl de kabel er in zit..en toch wil hij dat ik het via wifi verbinding maak,dus moet de kabel eruit zegt de modem,en dan heb ik zwart beeld en kan ik geen verbinding maken met wifi
Wat is dit allemaal?
Doen de knoppen van de afstandsbediening het nog steeds wel allemaal?
In het systeem krijg ik een melding dat het verschil tussen de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime (het signaal wat binnenkomt) van het modem. Dit heeft uiteraard ook invloed op het signaal naar de TV.
Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in de plannen. Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Gisteren is Monteur geweest
Helaas nog niet opgelost,kon gisteren nog wel de opnames terug zien maar vandaag niet meer.
Er is wel een melding naar kpn gemaakt daar er een signaal te hoog binnenkomt via hun systeem ofzo.Dus dat is ook niet goed
Maar ik denk persoonlijk niet dat het hiermee opgelost gaat worden
Afstandbediening aps werken vandaag ook weer niet
Misschien moeten jullie de modem maar is checken
Ik baal wel want betaal wel voor opnames te bekijken enz
Kan nu al 2 maanden niks zo
Hey
Dit krijg ik dan weer te zien, terwijl ik gewoon tv verbinding heb en ook de ethernet kabel er in zit en het ook aangegeven wordt verders We zien ook geen info meer bij programmas wat er uitgezonden wordt enz.
Kan mijn prijs van abbonement aangepast worden daar ik geen gebruik kan maken van opnames die ik graag wil zien
Is toch 5 euro waard ik niks voor terug krijg
Ook vandaag is het nog steeds hetzelfde probleem.
Of dat mijn abbonement kosteloos ontbonden kan worden dan ga ik wel weer naar kpn/xs4all daar had ik jarenlang nooit wat.
Odido app blijft zeggen dat ik geen internet heb en niet overschakelen naar wifi wat ik niet doe
Tv doet het wel gewoon
Erg irritant dit
Goedemiddag
Dan laat ik het wel zo en hoop ik dat ik de opgenomen programmas op een dag wel kan bekijken.
En hoop ik dat het achteraf dan gecompenseerd wordt
Wel vervelend dat dit allemaal zo lang duurt
Snap dat jullie je best doen,maar dit heb ik niet eerder meegemaakt en bepaald wel mijn keuze na dit jaar bij odido tv/nternet.
Dag zoveel zonder opnames terug kijken
En afstandbediening waar de apps tv gids enz niet opgevraagd kunnen worden
Wanneer komt nou een keer de definitieve oplossing
Of kan ik kosteloos opzeggen want ik heb nu een product wat niet 100 procent werkt
Ik heb nu een ticket specifiek voor de opnames voor je aangemaakt
Wat bedoel je precies met: afstandbediening waar de apps tv gids enz niet opgevraagd kunnen worden?
Als ik op de knoppen van de afstandsbediening druk voor bv gids te openen of apps te openen lukt dat ook nog steeds niet,en Nee dat ligt niet aan de afstandsbediening ik heb al een nieuwe ook gehad
Iets zit er niet goed bij jullie systeem
Zijn nog meer vreemde dingen,bv geluid valt soms weg na switchen van zender ..
Opnames kan ik niet opvragen en zien
Soms opent het menu op de tv ook niet om via die manier apps te openen
Snap ook niet waarom dit allemaal zo lang duurt
Ben er helemaal klaar mee inmiddels
Gebeurt het ook als je hem opnieuw koppelt
Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen
Dar hebben je collegas ook al een keer gestuurd.Nee dat werkt ook niet.Daarnaast heb ik niet gezegd dat de afstandsbediening het helemaal niet doet alleen bepaalde knoppen doen het niet.hheeft ook niks met de ab te maken maar met het systeem zelf Want als ik wel in de apps kan,gebeurd heel af en toe,en wil bv naar opnames dan wordt er gemeld dat ik geen verbinding met wifi of Internet heb, terwijl ik gewoon tv kijken kan.en de ethernet kabel er ook gewoon inzit,en de tv sws niet via wifi aangesloten heb.
Nog steeds geen oplossing nog steeds geen opnames die ik terug kan zien.…
Ook via afstandbediening kan ik de apps niet openen.
Ook zou kpn iets aanpassen nadat jullie een melding hadden gedaan na het bezoek hier thuis,ook nog geen terugkoppeling over gehad.
Hoe lang gaat dit allemaal nog duren????????
We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen
Wij duiken hier voor je in, je hoort komende week meer van ons!
Nu krijg ik net ineens een email van jullie dat het probleem opgelost is
Nou dus niet,werkt nog steeds niet
Beetje vervelend wordt het nu.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.