Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Dag allen, onlangs overgestapt van Ziggo en ook hier dezelfde problemen. Geluid van live uitzendingen loopt na enige tijd niet synchroon. Bij opnames valt het geluid plots weg. Spoelen is belachelijk traag en na pauzeren kan je niet doorspoelen (bij Ziggo wel, ook reclames). Na decennia lang vast te hebben gezeten aan Ziggo was ik er wel klaar mee. Ik wilde wat anders proberen. Helaas ben ik na 2 maanden al klaar met T-mobile :-( Ik hoop echt dat er snel een oplossing komt.
Hi
Wat betreft het doorspoelen heb ik goed nieuws! De functie om sneller door te kunnen spoelen is inmiddels getest en dit zit er dan ook aan te komen. Ik kan alleen nog geen exacte datum hiervan geven, maar weet dat mijn collega's hier druk mee bezig zijn achter de schermen. Ik hoor het graag van je en laat het vooral weten als je nog andere punten voor mij hebt. Ik wil namelijk dat je helemaal tevreden bent!
Dag Lisa, dank voor de snelle reactie. De problemen doen zich op bijna alle zenders voor. Ik heb geen externe apparatuur. Alle acties zoals zijn vermeld op dit forum, heb ik al uitgevoerd. Ook een harde reset na een call met de helpdesk en ook de instellingen van mijn TV heb ik al aangepast.
Ik merk het met name bij RTL4, zoals The Voice (maar dat zal wel even duren). Maar ook bij kinderprogramma’s op NPO zoals de cupcake cup.
Gisteren bij het terugkijken van GTST en Married at first sight viel meerdere malen het geluid volledig weg. Opname stoppen, opnieuw opstarten en het geluid is dan weer terug.
Als het geluid niet synchroon loopt, dan loopt het overigens vóór op het beeld. Ik heb ook het vermoeden dat het verschil gedurende een uitzending steeds meer wordt. Dus in het begin synchroon en later steeds minder.
Twee weken geleden tijdens The Voice heb ik een test gedaan met mijn Chromecast. Live uitzending casten vanaf mobiel naar Chromecast. Ook toen liep het geluid niet synchroon.
Hi
Hi Lisa, nog even een aanvulling:
19-1-22
GTST 20:30 geluid valt weg van de opname (live uitzending loopt nog. Dus kijken can de opname, terwijl de uitzending nog loopt)
21:01 geluid weg na doorspoelen Snack masters (idem, kijken van opname terwijl de live uitzending nog loopt)
21:45 Rooijakkers over de vloer, geluid weg (live uitzending loopt nog)
21-1-22
Box start niet op
Geluid blijft overigens weg en komt alleen terug door te stoppen en opnieuw te starten.
Hi
Ik heb hetzelfde probleem. Ben net overgekomen van KPN naar T-Mobile maar begin spijt te krijgen. Geluid TV valt geregeld weg en geluid staat soms stil bij opnames.
Ook het doorspoelen gaat belachelijk langzaam vergeleken met KPN (ook met Amino).
En de amino box gaat na een bepaalde periode uit als je radio luistert.
Het is ook te belachelijk voor worden dat zaken als dit zo lang moeten duren! Beetje actie zou fijn zijn.
Er komt meestal een antwoord dat er ‘achter de schermen hard aan gewerkt wordt’.
Dag Lisa, nog een aanvulling. Gisteren tijdens de uitzending van Beau bleef het beeld en geluid een minuut stilstaan. Dat was op 27-01 om 22:52.
Dag Lisa, weer een aanvulling. Tijdens live uitzending van ‘I can see your voice’ loopt het geluid wéér voor op het beeld. Het is echt bijzonder vervelend en ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Hi
Het blijkt dat de fix die er deze maand zou aankomen, de issues met het wegvallende geluid bij opnames niet oplost. Ik heb dan ook opnieuw de verzoeken ingediend voor de technische dienst om dit permanent te verhelpen. Bij de afgelopen tv meeting is namelijk besloten om via deze weg zo snel mogelijk de oplossing voor dit probleem te vinden. Hiervoor wil ik nog aan sommigen van jullie vragen of jullie ter aanvulling recente voorbeelden voor mij hebben van zenders/programma's. Deze informatie kan de technische dienst helpen om dit issue sneller te verhelpen. Ik houd alle onderzoeken nauwlettend voor jullie in de gaten en deel het direct als er nieuws is!
Heel erg bedankt voor de aanvullingen
Hi
Hi
Het blijkt dat de fix die er deze maand zou aankomen, de issues met het wegvallende geluid bij opnames niet oplost. Ik heb dan ook opnieuw de verzoeken ingediend voor de technische dienst om dit permanent te verhelpen. Bij de afgelopen tv meeting is namelijk besloten om via deze weg zo snel mogelijk de oplossing voor dit probleem te vinden. Hiervoor wil ik nog aan sommigen van jullie vragen of jullie ter aanvulling recente voorbeelden voor mij hebben van zenders/programma's. Deze informatie kan de technische dienst helpen om dit issue sneller te verhelpen. Ik houd alle onderzoeken nauwlettend voor jullie in de gaten en deel het direct als er nieuws is!
Heel erg bedankt voor de aanvullingen
Hi
Lisa,
Bedankt voor de update, maar aangezien het feit dat het probleem én nog niet is opgelost én er eigenlijk nog geen uitzicht is op die oplossing snap ik niet dat we zo mager gecompenseerd worden.
Ik hoop dat dit snel duidelijk wordt.
Ik houd niet van dreigen maar ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar een andere partij.
Groet,
Rob.
Mvg Dave van Hunen.
Hoi Lisa de problemen met het wegvallen van geluid bij opnames zijn bij mij al enige opgelost. Voor de rest gaat het sinds de laatste update weer even goed en hoop ook dat dit zo blijft. Zoals eerder aangegeven het tv kijken op zich niets mis mee, problemen ondervond ik in alle aanvullende opties , opnames , terug kijken, favorieten aanmaken , afspelen van opnames die vast liepen en een tijdje het wegvallen van geluid, en zacht geluid van de tv box op tv stand. Dat alles lijkt nu voor zover opgelost en blijft zo hoop ik. Groet Johan
Hoi Lisa de problemen met het wegvallen van geluid bij opnames zijn bij mij al enige opgelost. Voor de rest gaat het sinds de laatste update weer even goed en hoop ook dat dit zo blijft. Zoals eerder aangegeven het tv kijken op zich niets mis mee, problemen ondervond ik in alle aanvullende opties , opnames , terug kijken, favorieten aanmaken , afspelen van opnames die vast liepen en een tijdje het wegvallen van geluid, en zacht geluid van de tv box op tv stand. Dat alles lijkt nu voor zover opgelost en blijft zo hoop ik. Groet Johan
Hoi Johan, zijn er bij jou nog specifieke acties uitgevoerd (zoals update of omruilen van box, contact met technische dienst o.i.d.), of werkt het plots weer? Bij mij zie ik namelijk nog geen verbetering. Vast dank voor je reactie! Groet, Camiel
Hoi Camiel sinds april 2021 klant en ik heb een keer na veel problemen in juni een andere box gekregen, voor de rest is het steeds maar weer de box opnieuw opstarten, stroom eraf en internet kabel eruit en dan weer kabel terugplaatsen. Op deze manier af en toe wat problemen kunnen oplossen, maar erg leuk is het op deze manier niet steeds is er wel weer iets met die tv box. Gewoon tv kijken nooit probleem mee gehad maar juist alle extra opties erom heen waar je dus maandelijks extra voor betaald laten het juist afweten. Van het weekend maar weer eens een reset gedaan omdat ik na een laatste klacht bericht had gehad dat er in januari een update voor alle problemen zou komen. Tot nu toe werkt alles weer goed en hoop dat dit zo blijft want ik was er ook helemaal klaar mee.
bedankt voor het waarmaken van de beloofde vergoeding. Prima inzet. Jammer blijft dat T-Mobile geen betrouwbare tv dienst via een tv box kan leveren. Daar verlies je me mee als klant. Ik gebruik nu de app. Die heeft een goede stabiele ontvangst, maar de menustructuur is dodelijk: 5 tot 6 keer klikken om de tv gids te zien is echt teveel, maar kan ook niet anders, omdat de afstandsbediening van de tv gebruikt moet worden.
Nou alweer te vroeg gejuicht, ziatten vanavond een opname te kijken van Nederland 1 en plots viel halverwege de opname ineens dus het geluid weg terwijl het beeld doorloopt.Even stopgezet en weer opnieuw gestart en toen was het weer goed. Hoop niet dat we dit gedonder nu weer krijgen nu net de nieuwe update uitgevoerd en nu is dit weer mis. Hopelijk word dit snel opgelost
Hier gisterenavond precies hetzelfde. Ook een opname van NPO1. Plots het geluid weg. Opname gestopt en opnieuw gestart. Normaal weet de box waar je bent gebleven, maar dit keer niet. De box startte het programma vanaf het begin op .
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Het probleem speelt bij ons al zo lang als we klant zijn (7 juni 2021).
Ik heb alleen eerst van allerlei andere dingen geprobeerd en er is van alles tussen gekomen tot ik op dit topic in de community stuitte en daarop in stapte.
Ik snap dat dat lastig is maar dat is het voor ons ook.
groetjes, Rob
Mvg Dave van hunen.
Hi
Hi
Hi
Het blijkt dat de fix die er deze maand zou aankomen, de issues met het wegvallende geluid bij opnames niet oplost. Ik heb dan ook opnieuw de verzoeken ingediend voor de technische dienst om dit permanent te verhelpen. Bij de afgelopen tv meeting is namelijk besloten om via deze weg zo snel mogelijk de oplossing voor dit probleem te vinden. Hiervoor wil ik nog aan sommigen van jullie vragen of jullie ter aanvulling recente voorbeelden voor mij hebben van zenders/programma's. Deze informatie kan de technische dienst helpen om dit issue sneller te verhelpen. Ik houd alle onderzoeken nauwlettend voor jullie in de gaten en deel het direct als er nieuws is!
Heel erg bedankt voor de aanvullingen
Hi
Lisa,
Bedankt voor de update, maar aangezien het feit dat het probleem én nog niet is opgelost én er eigenlijk nog geen uitzicht is op die oplossing snap ik niet dat we zo mager gecompenseerd worden.
Ik hoop dat dit snel duidelijk wordt.
Ik houd niet van dreigen maar ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar een andere partij.
Groet,
Rob.
Ook het geluid van de radio luisteren valt zomaar weg als deze een aantal uren aan staat. Gisteren rond 17:30 uur is dat voorgekomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.