Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Ik heb dezelfde ervaringen als hier boven. Geen geluid tijdens opnames, niet synchroon lopen van geluid en niet opstarten van de box. Word er niet goed van. Spijt dat ik ben overgestapt. Had nooit problemen, maar wilde glasvezel proberen.
Heb ook telefonisch contact gehad, waarna er werd gezegd dat de technische dienst mij binnen 2 dagen zou bellen. Dat is nog niet gebeurd. (December) Zeg meteen dat het een bekend probleem is en laat mij niet geloven dat er met mijn box/tv iets bijzonders aan de hand is. Hoe lang moet ik nog doorsukkelen? Tot mijn contract is afgelopen? Dat kan toch niet de oplossing zijn? Zit er schot in deze zaak? Ik verneem het graag!
Hi
17-11: Guidion monteur heeft mediaconverter, statuslampje uit=defect, vervangen. Ook router Zyxel.
Daarna life tv: 12.45: rtl4: blokkenbeeld en freeze!
18-11: 19.40: terugkijken sint journaal geluid even weg. 19.50 weer.
20-11:22.35: geluid weer weg.
22-11: 10.00: geluid niet synchroon bij starten directe tv. Aan-/uitzetten en het
was weer goed.
22-11: 10.00: geluid niet synchroon bij starten directe tv. Aan-/uitzetten en het was weer goed.
17-11: Guidion monteur heeft mediaconverter, statuslampje uit=defect, vervangen. Ook router Zyxel.
Daarna life tv: 12.45: rtl4: blokkenbeeld en freeze!
18-11: 19.40: terugkijken sint journaal geluid even weg. 19.50 weer.
20-11:22.35: geluid weer weg.
22-11: 10.00: geluid niet synchroon bij starten directe tv. Aan-/uitzetten en het
was weer goed.
22-11: 10.00: geluid niet synchroon bij starten directe tv. Aan-/uitzetten en het was weer goed.
Hi guys, zoals ik voor het weekend aangaf hoopte ik dat ik een concrete update met jullie kon delen omtrent het Terug Kijken en Cloud Opnemen issue! Ik had heel graag wat anders mee willen delen, maar de permanente oplossing zal naar verwachting in het begin van het nieuwe jaar worden doorgevoerd. Zodra dit bekend is, dan ga ik dat met heel veel plezier met jullie delen.
Het was bij het terugkijken van The Huntsman, Winters War (wellicht heb ik de titel niet helemaal goed onthouden) Het was op Net5 op 25 maart jl.
Over dat lijntje: het is natuurlijk niet vreemd dat ik dat denk. Na bijna anderhalf jaar nog steeds niet optimaal gebruik kunnen maken van het platform, te lezen krijgen dat sommige (in mijn ogen) bugs niet op te lossen zijn geeft mij de indruk dat t-mobile maar wat aan het rommelen is. Ook het feit dat er helemaal niets vanuit de TD of organisatie wordt gecommuniceerd naar de klanten geeft voor mij aan dat de klant niet centraal staat maar de eigen krakkemikkerige, teleurstellende organisatie.
Ik begrijp ook helemaal niet hoe dat komt. Ik ben ook zakelijke klant voor mobiele telefonie en heb hier over het algemeen een goede relatie gehad. Het lijkt wel of er twee t-mobile organisaties zijn; Eén die het snapt en één die er gewoon helemaal niets van snapt.
Nou, ik hoor het wel weer….
Hi
- Dit heb ik aangegeven bij de specialisten en zij zoeken verder naar deze oorzaak en oplossing. Gelukkig werkt het wel als je het als enkele opname maakt, maar ik ga er alles aan doen dat dit bij een serie opname verholpen wordt.
- Geen probleem, daar kan jij natuurlijk niks aan doen. Dan gaan we verder aan de slag met de informatie die we wel hebben.
- Merci voor de aanvulling. Als je nog kan nagaan of de datum van Binnenste Buiten ook tussen 24 april en 13 mei lag, dan weten we of het aan het issue van toen lag. De opnames tussen deze periode zijn niet meer te herstellen jammer genoeg.
- Goed om te weten wat de datum van de opname was. Deze valt dan onder het issue van toen en kan niet meer hersteld worden. Excuses hiervoor!
- Mijn collega heeft aangegeven dat als jij dit ervaart met opnames die tussen 24 april en 13 mei liggen, dat dit dan nog komt door het algemene probleem van die periode. Klopt het dat je hier met recente(re) opnames geen last van hebt?
- Deze feedback ga ik voor je doorzetten, zodat dit hopelijk meegenomen kan worden. Merci voor het meedenken!
- Hier kan ik je inmiddels iets tofs over vertellen. Hier staan mooie improvements voor op de planning die mede dankzij jou op de agenda zijn gekomen. Mijn collega's zijn het ermee eens dat hier een flinke verbetering in mogelijk is, mooi nieuws dus.
Geniet voor nu van het zonnetje en ik zie graag jouw reactie tegemoet!
Hi
Wat betreft een passende compensatie, hier ben ik met een collega momenteel naar aan het kijken. Ik kan je niet alle kosten vergoeden vanaf 2020 en ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Zodra ik uitsluitsel heb over de vergoeding, dan hoor je het meteen.
Het spoelen gaat hier ook nog steeds beroerd. Niet altijd maar wel erg vaak. Het spoelende beeld stopt een poos en springt dan een heel stuk verder of terug (net welke kant je op wilt). Het gekke is dat het niet altijd gebeurt. Het maakt ook niet uit van welke zender de opname afkomstig is. Ik doe nog steeds de x minuten truc om een hoop reclame te skippen. Meestal zit ik dan redelijk in de buurt.
Hi
Goed om te weten dat jij gebruik maakt van eigen apparatuur. Zou je eens willen checken of het issue zich ook voordoet wanneer je enkel het geluid van de tv gebruikt? Ik ben heel benieuwd!
Hi allemaal, ontzettend bedankt voor jullie geduld en fijne medewerking van de afgelopen tijd! Ik heb goed nieuws: de algemene fix voor dit issue is nabij. Er zijn dan ook geen concrete voorbeelden meer nodig en onze IT-afdeling is een algemene fix voor iedereen met dit probleem aan het ontwikkelen. Ik hoop hier deze week nog meer over te horen en dan deel ik dat gelijk met jullie! Het wordt dus niet individueel aangevlogen, maar algemeen. Ik houd jullie op de hoogte!
Hoi
Slim dat je aan de bel trekt! Weet je of je dit probleem zich op beide TV Boxen afspeelt óf enkel op één van de twee? In dat laatste geval, om welk serienummer gaat het?
Daarnaast, maak je gebruik van externe geluidsapparatuur?
Zo te zien heb je zelf al de stappen uitgevoerd die ik voor ogen had. Mooi meegenomen, bedankt!
Gisteravond toch weer een tegenvaller. Na een kwartier doorspoelen eindelijk aangekomen bij het moment waar ik was gebleven en wilde ik de opname afspelen. Helaas liep de opname wederom vast en niet op te lossen met de work around omdat de opname vanzelf weer vanaf het begin afspeelde.
2 vragen:
- Hangt dit samen met het hier besproken issue?
- Is er iets te doen aan de “doorspoelsnelheid”, met 16x de snelheid duurt een uur doelspoelen vrij lang.
ik hoor het graag!
Hey
Dank.
Ik ga het proberen in de gaten te houden. Het vervelende alleen is dat het geen standaard gedrag is.
Soms gebeurt het maar meestal niet. Ik heb ook geprobeerd het te reproduceren bij dezelfde opname, zelfde door te spoelen reclameblok en dan gebeurde het niet.
Enfin, nogmaals, ik hou het in de gaten.
Groet!
Hi allemaal, ik ben onwijs blij dat ik het volgende met jullie kan delen! Ik heb vandaag te horen gekregen dat het issue van wegvallend geluid bij Cloud Opnames is opgelost. Kunnen jullie aangeven of jullie sinds vandaag weer Cloud Opnames kunnen maken en die vervolgens zonder wegvallend geluid kunnen bekijken? De opnames van hiervoor konden niet meer hersteld worden, maar vanaf nu zou alles weer vlekkeloos moeten werken. Ik kijk uit naar jullie reacties om zeker te weten dat dit probleem is gefixt. Dit zou een heel mooi begin van het weekend zijn!
Hi
Hi
Als je daarnaast nog voorbeelden hebt kunnen verzamelen van wegvallend geluid bij opnames en voorbeelden waarbij het doorspoel issue speelt, dan zou dat top zijn en kunnen mijn collega's verder aan de slag. Zonder voorbeelden is het namelijk heel lastig om dit te onderzoeken en ik wil graag dat dit wordt verholpen!
Hi
Mijn welgemeende excuses voor dit perikel. Totaal niet de service die we voor ogen hebben, laten we dit vooropstellen. We gaan ondertussen door met het onderzoek wat mijn collega Lisa heeft gestart bij onze technische dienst, om ook de onderste steen boven te halen. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We houden je via deze weg op de hoogte.
Ook hoi Boris,
Het probleem is: eerst onsynchroon geluid, dan wegvallen van geluid en daarna bevriest het beeld. Met of zonder soundbar ingeschakeld en op beide tv boxen. Na een poosje en na het stoppen van interactieve tv, loopt het beeld en geluid weer.
succes met jullie zoektocht.
Hoi
Ik ga graag met jullie meedenken naar een oplossing. Nu zie ik dat jullie beiden gebruik maken van een extern geluidsysteem, waaraan de tv box is gekoppeld. Om te checken of het probleem ook voorkomt zonder deze apparatuur ertussen, wil ik jullie vragen om dit te testen. Hierdoor kunnen we uitsluiten waar het probleem zit en verdere stappen zetten, maar nu met meer duidelijkheid. Ik hoor het dan ook graag!
Het eerste gedeelte van je bericht is positief, al moet ik je op je ‘blauwe’ ogen geloven. Het tweede gedeelte vindt ik helemaal niks….. “Ik houd je op de hoogte, zodra er iets uitrolt!” Het lijkt me een veel beter idee om veel en veel meer informatie te geven over issues die niet zijn opgelost maar wel worden ervaren. Lisa, ik begrijp heel goed dat jij in je uppie niet in staat bent om deze cultuuromslag binnen de club te bewerkstelligen maar het totaalpakket aan informatie en transparantie is droevig.
Huur mij maar in….. . Het zal ‘roken’ binnen de club. Ben niet goedkoop maar heb plenty management ervaring. Juist als het gaat om klantrelaties en -tevredenheid.
Overigens, jullie hebben mijn contact gegevens (hoop dat ze veilig zijn) maar je mag me natuurlijk ook altijd ff bellen.
Doe er je voordeel mee, LOL.
Is er ondertussen al een oplossing gevonden voor wegvallend geluid bij opnames? Gaat om de situatie waarbij de programma nog afspeelt op tv, maar waarbij ik vertraagd terug kijk. Dit is juist ideaal om de reclames te skippen tov tvgemist.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.