Sinds de up date van 24 augustus kunnen wij geen tv meer kijken. We hebben al tig keer gebeld met klantenservice, we hebben nieuw model en tv kastje ontvangen, monteur is geweest en nog steeds is het probleem niet opgelost. Klantenservice is echt onder niveau hoe zij je te woord staan. Elke keer hetzelfde antwoord, de back office is er mee bezig en zodra het is opgelost krijgt u een bericht. Nou inmiddels 6 weken verder en nog steeds niet opgelost. Ondertussen betaal je voor een dienst die je niet kunt gebruiken. Ben dit nu echt spuugzat!!! Was altijd tevreden over tmobile tot de laatste update. Echt triest dat men zo met de klanten omgaat. Ga me nu maar toch kijken naar wie ik ga overstappen want dit schiet niet op.....
Daarnaast zijn er een paar die wel enige kennis van zaken hebben zolang het maar niet te moeilijk word, dit komt helaas bij alle providers voor en vaak ook bij andere bedrijfstakken met een klantenservice.
Maar de vraag is dan waarom nu pas actie terwijl het zich al afspeelt vanaf 24-08, zou ik in de zelfde situatie komen, dan krijgt mijn provider max 2 werkdagen om het op te lossen anders is het einde oefening.
Hi
Weet dat ik heel graag een compensatie voor je indien, zodra dit probleem is opgelost. Jij hoeft namelijk uiteraard niet te betalen voor de periode dat jij geen gebruik kon maken van je tv. Lukt het wel om tot die tijd gebruik te maken van TV Anywhere? Ik hoop dat je op die manier niets hoeft te missen, totdat jij definitief probleemvrij bent. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wil namelijk dat jij weer helemaal tevreden wordt en hoop echt dat wij je snel kunnen verblijden met goed nieuws!
Ik heb ook totaal geen zin meer om jullie klantenservice te bellen. Heb al een paar keer gehad dat de verbinding wordt verbroken.
1 keer zelfs 54 min in de wacht en wederom verbinding verbroken. Echt schandalig!
We hebben inderdaad de tv any where maar hoe zie je dat voor je met 2 kinderen, daarvoor is dat helemaal niet geschikt!
Bij deze nogmaals, wat gaan jullie doen om dit op te lossen. ??
Hi
Via deze weg help ik je met liefde verder, zodat jij niet meer met de klantenservice hoeft te bellen. Ik hoor dan ook heel graag wat ik voor nu voor je kan betekenen en respecteer elke keuze. Ik hoop uiteraard dat je toch nog wilt afwachten op de uitkomst voor het onderzoek, maar ik kan me voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is. Als jij aan mij laat weten welke stap jij nu wilt zetten, dan ga ik voor je aan de slag. Mijn excuses, want ik had je graag voorzien van een update met positief nieuws!
Hoi Lisa.
ik heb je een privébericht gestuurd, zou je mij aub zsm antwoord willen geven.
alvast bedankt
gr Fatima
Hi
Als je verder nog vragen hebt, trek dan gerust aan de bel. De Community helpt je heel graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.