Al bijna twee weken lang zitten wij zonder tv. We hebben diverse malen contact opgenomen met de klantenservice. Iedere keer krijgen we een ander verhaal: over 5 dagen neemt een monteur contact met jullie op voor een afspraak (nooit gebeurd); internet kabel is WEL direct verbonden met de modem (klantenservice zei van niet) ; het tv kastje heeft een aantal keer een harde reset gehad (de volgende dag werkt het, jaja..) uiteindelijk gaf een medewerker aan dat het aan het account ligt en dat het niets met het kastje te maken heeft. Ons probleem is doorgezet naar het specialisten team en tot die tijd hebben we pech.
De Anywhere app op de tv downloaden is geen optie. Dus probeerde ik het op mijn telefoon. Daar krijg ik hetzelfde probleem: klant nummer en inlog kloppen niet (332294). Het is te ongelooflijk voor woorden dat werkelijk niemand van de klantenservice ons kan helpen!
We hebben een verzoek gedaan om kosteloos het contract te ontbinden want dit is gewoon drama. Zoveel tijd verspilt aan de klantenservice plus nog steeds geen TV.
Hopelijk kunnen jullie spoedig met een oplossing komen.