Tv gaat steeds paar tellen op zwart. Alle herstelopties al geprobeerd, ook modemreset. Tv is bedraad aangesloten en ik gebruik geen tv box. Probleem is er sinds gisteren.
Hoi
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!
Lijkt erop alleen bij de T-Mobile tv app. Bij Netflix in ieder geval niet. Ik heb de tv app twee weken geleden opnieuw geïnstalleerd dus op dat idee was ik nog niet gekomen. Verder heb ik op de eerste verdieping een WiFi punt (van T-Mobile) geïnstalleerd maar ook al voordat deze klachten ontstonden. Ik heb gelezen dat er een update is geweest van 12 op 13 mei, zou het daarmee te maken kunnen hebben en wat dan te doen?
Hoi
Mod edit:
Hoi
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!
Probleem is intussen opgelost door het opnieuw installeren van de app.
Fijn dat je dit kon terugkoppelen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.