Skip to main content

Sinds woensdag 23 februari hebben wij tv thuis van t-mobile. Tv box aangesloten en helaas doet de tv het niet. Krijgen steeds deze foutmelding:  'connection error, please check your Internet connection and press retry. 
heb al 3x gebeld met tmobile klantenservice, powerflip gedaan en ze zouden er van afstand naar kijken. We zitten nu op maandag 28-2 en heb nog steeds geen tv. Ik heb nu al zo’n ontiegelijke spijt van deze overstap van ziggo naar tmobile.

Over jaar ga ik meteen weer terug want dit is absoluut schandalig. 
Als oplossing kijk ik nu via tv anywhere en mijn chromecast maar tv. 

De mensen op de klantenservice behoeven training in klantvriendelijkheid. Zelden zo’n ongeïnteresseerde mensen aan de lijn gehad.

GRAAG HULP T-MOBILE. 

Hi @Joren Mauer, heel fijn dat jij dit zo helder hebt uitgelegd! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen en vind het erg rot dat de start van jouw abonnement zo is verlopen. Excuses hiervoor! Zojuist ben ik dan ook gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat jij zo snel mogelijk van jouw tv kan gaan genieten. Ik heb goed nieuws! Eén van mijn collega's heeft afgelopen week al een onderzoek ingediend voor de technische dienst en ik zie dat het onderzoek gisteren succesvol is gesloten. Mijn collega's hebben een aanpassing verricht waardoor het nu goed zou moeten werken. Kan jij aangeven of jij inderdaad weer van de tv aan het genieten bent? Ik hoor het heel graag van je! 

Omdat het begin van jouw abonnement niet geheel vlekkeloos is verlopen, wil ik je graag een maand lang gratis een zenderpakket naar keuze aanbieden. Kijk gerust op de website welk pakket jullie aanspreekt: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/zenderpakketten. Vervolgens kan jij dit via je My T-Mobile thuis omgeving aanzetten (en daarna weer uitzetten) en vergoed ik voor één maand deze kosten. Kan ik jou hiermee verblijden? 😊


Hallo Lisa,

 

dankjewel voor je reactie. Afgelopen dinsdag heb ik een zeer vriendelijke medewerker van de klantenservice gesproken die het nogmaals heeft opgepakt. Sinds gister heb ik dus tv! Complimenten voor deze jongeman voor zijn klantvriendelijkheid. 

Helaas werkt de tv nog niet optimaal. Als hij aanstaat krijg ik een zwart scherm. Als ik dan op play/pauze druk dan krijg ik wel beeld. Echter als ik dan naar een andere zender switch krijg ik weer zwart scherm en moet ik weer play/pauze drukken. Dit gaat dus niet helemaal lekker. Heb jij hier een oplossing voor?

Het aanbod vind ik top. De jongen van de klantenservice gaf mij nog als tip om terug te bellen om te vragen of de week die ik geen tv heb kunnen krijgen van de factuur afgaat. Wat kan jij hierin betekenen?

 

Ik hoor graag van je.

Gr. Joren Mauer 


Hi @Joren Mauer, super fijn om dit te lezen! Dankjewel voor jouw complimenten, daar word ik ook blij van. Daarentegen word ik er minder blij van dat jouw tv nog niet perfect werkt, dus daar gaan we direct wat aan doen. Goed dat je dit hier aangeeft! Ik ben zojuist jouw verbinding onder de loep gaan nemen en hier zie ik de TV Box niet in terug. Kan jij aangeven of de TV Box rechtstreeks is aangesloten op het modem? Daarnaast zou ik willen weten of jij dit issue tijdens live tv kijken ervaart? Mijn advies is om sowieso de TV Box rechtstreeks op het modem aan te sluiten als jij dat nog niet hebt gedaan én een zogenoemde powerflip uit te voeren. Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Wat betreft de compensatie, daar ben ik gelijk naar gaan kijken. Zojuist heb ik dit voor jou in orde gemaakt en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Het is een klein bedrag, maar jij hebt er zeker recht op. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen en ik zie graag de antwoorden op bovenstaande vragen tegemoet, zodat ik jouw kijkplezier nog meer kan laten toenemen! 😁