Geen seizoen en aflevering nummer in TV gids en series
Hallo Support,
Ik zie dat er vaak geen seizoen en aflevering nummers in TV gids en series te zien zijn. Dat ben ik wel gewend bij KPN te zien en dat zorgt ervoor dat ik geen oude series ga opnemen. Er zijn heel veel herhalingen op diverse zenders en nu moet ik eerst een opname maken en die terug kijken om te constateren dat het een oud seizoen is.
Bij informatie kan je dat soms zien maar dan moet je wel eerst de aflevering opgenomen hebben en aan het afspelen zijn.
Ik vind dit wel heel knullig en hoor graag wanneer u dit aan gaat passen want dit kan een reden zijn dat ik weer afscheid van Odido neem.
Bladzijde 1 / 1
Hi @LeDadaRentBV, welkom op onze Community!
Zou je mij iets meer informatie kunnen geven over de situatie? Kijk je via de Mediabox of via de app op je televisie? Over welke serie gaat het precies en op welke zender? Gaat het alleen om opnames of staat de info ook niet bij de live uitzending? Ook ben ik benieuwd of de informatie wel wordt getoond via www.tv.odido.nl. Zou je dit eens kunnen nakijken?
Ik heb dit ook. Bij ziggo was dit ook beter geregeld.
overigens neemt hij ook vaak herhalingen en of reeds bekeken afleveringen. Heel irritant
Ik kijk via de mediabox op mijn TV of via app Odido TV op mijn iPhone en op beide is de tv gids dramatisch wat betreft informatie over seizoenen en afleveringen. Het gaat om in ieder geval de eerste twintig zenders waaronder alle bekende Nederlandse zenders. Mijnheer Tommie u zou zelf is kunnen kijken in de TV gids en ga bijvoorbeeld naar Veronica (vanavond) en kijk naar de informatie bij Seal Team of FBI International Dan zie ik via de app Odido TV geen enkele informatie over het seizoen of welke aflevering het betreft.
Hi @LeDadaRentBV, welkom op onze Community!
Zou je mij iets meer informatie kunnen geven over de situatie? Kijk je via de Mediabox of via de app op je televisie? Over welke serie gaat het precies en op welke zender? Gaat het alleen om opnames of staat de info ook niet bij de live uitzending? Ook ben ik benieuwd of de informatie wel wordt getoond via www.tv.odido.nl. Zou je dit eens kunnen nakijken?
Ik kijk via de mediabox op mijn TV of via app Odido TV op mijn iPhone en op beide is de tv gids dramatisch wat betreft informatie over seizoenen en afleveringen. Het gaat om in ieder geval de eerste twintig zenders waaronder alle bekende Nederlandse zenders. Mijnheer Tommie u zou zelf is kunnen kijken in de TV gids en ga bijvoorbeeld naar Veronica (vanavond) en kijk naar de informatie bij Seal Team of FBI International Dan zie ik via de app Odido TV geen enkele informatie over het seizoen of welke aflevering het betreft.
Hey @LeDadaRentBV, dit verschilt per serie en wat wij binnenkrijgen van de leverancier, daar zijn wij afhankeklijk van. Ik heb naar Seal Team gekeken en ik zie hier wel het seizoen en de naam van de aflevering op de Mediabox:
Ook in de toekomst, aanstaande zondag:
Ik weet niet waar u en hoe kijkt maar als ik in mijn iPhone Odido TV app kijk zie ik niets van een seizoen of aflevering.
En dat u het niet geleverd krijgt vind ik vreemd want uw concurrent KPN kan het wel tonen. Ook in hun mobiele app.
Hoi @LeDadaRentBV, fijn dat je de screenshots mee kon sturen! Zou je de Odido online TV app kunnen updaten via de Google Play Store of de App Store? Mocht je geen mogelijkheid zien voor het updaten van de app, zou je de app dan opnieuw kunnen installeren?
De seizoen en aflevering nummers zijn enige tijd geleden geïntroduceerd met een update. Door de Odido online TV app te updaten zou je snel alle informatie moeten zien waar je naar verlangt!
Hallo Cal,
Ik moet u teleurstellen want ik heb automatisch updaten in mijn iPhone aan staan en net gekeken er is geen update recent geweest dus heb ik versie 2.5.2 als laatste versie in gebruik. Die is er al 5 maanden lees ik in de Appstore. Daar staat als uitleg bij “We hebben een paar kleine technische aanpassingen gedaan waar je niets van zou moeten merken”
Dus of de appstore klopt niet of uw oplossing klopt niet.
De app en de browserversie hebben deze informatie inderdaad nog niet @LeDadaRentBV. De foto's die ik gestuurd heb zijn van de Mediabox. Update moet nog komen hiervoor!
Dan hoop ik dat de update snel komt want ik ben als schipper veel mobiel en kijk veel op mijn iPhone 14 Pro Max. Ik ben net bij KPN weg maar als ik dit geweten had was ik nog niet over gegaan naar Odido.
Dan heb ik nog een probleem als ik iets wil kijken of een opname wil kijken dan krijg ik een foutmelding en moet ik Nord VPN voor 5 minuten uitzetten om te kunnen starten. Daarna blijft het mogelijk om te kijken alleen komt na 5 minuten wel de irritante vraag of ik wil doorgaan met mobiel kijken. Die krijg ik ook als ik begin met een uitzending.
You are not in a copyrighted geographical location (332196) is de foutmelding.
Mijn VPN is verbonden met Nederland en ik ben ook in Nederland.
Ik heb een VPN voor een veilige verbinding en ik snap niet dat u dit blokkeert.
Wat is uw oplossing?
@LeDadaRentBV Heeft dit wel altijd gewerkt op deze manier?
@Waqqas Weet jij misschien waar het issue met de VPN aan ligt? Alvast Dank je wel voor het meekijken!
@LeDadaRentBV Heeft dit wel altijd gewerkt op deze manier?
@Waqqas Weet jij misschien waar het issue met de VPN aan ligt? Alvast Dank je wel voor het meekijken!
Ik ben pas klant en dit VPN probleem speelt vanaf het begin. Bij KPN was dit geen probleem.
Ik heb nog een foutmelding die hier mee te maken heeft.
Als ik de app afsluit en opnieuw opstart krijg ik de melding zoals hierboven.
Als ik al in de app zit en wil een opname bekijken en de VPN staat aan krijg ik deze melding:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.