Geen ontvangst op laptop. Op mij laptop ontvang ik na inloggen geen beelden en geluid. Het beeld blijft zwart.

  • 24 February 2024
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Geen ontvangst op laptop. Het beeld blijft zwart.

Op mij laptop ontvang ik na inloggen geen beelden en geluid.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Pet Eijk, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Zou je mij iets meer informatie kunnen geven hierover? Een screenshot helpt mij ook om de situatie te evalueren. Gebruik je de volgende link: www.tv.odido.nl?   

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pet Eijk, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Zou je mij iets meer informatie kunnen geven hierover? Een screenshot helpt mij ook om de situatie te evalueren. Gebruik je de volgende link: www.tv.odido.nl?   

Probleem doet zich voor bij inloggen op tv.odido.nl (Odido online tv).

Ik log in met mijn abonnee nummer 8868633760 en met de odido pincode. 

Dan blijft het beeld geheel zwart op mijn laptop. 

Reputatie 1

Probleem doet zich voor bij inloggen op tv.odido.nl (Odido online tv).

Ik log in met mijn abonnee nummer 8868633760 en met de odido pincode. 

Dan blijft het beeld geheel zwart op mijn laptop. 

Jaaaaaa! Dit heb ik dus ook! Ik had er ook al een berichtje over geplaatst. Ik heb dit de hele dag al. En is erg irritant… 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Pet Eijk en @gratefull_mom, ik wil hier graag verder in duiken voor jullie. Zouden jullie eens de cookies willen verwijderen of een andere browser willen gebruiken? Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost! Wil je me ook laten weten of je wel gebruik kan maken van de Odido Online TV App of dat je hier ook zwart beeld te zien krijgt? 

Reputatie 1

Hi @Pet Eijk en @gratefull_mom, ik wil hier graag verder in duiken voor jullie. Zouden jullie eens de cookies willen verwijderen of een andere browser willen gebruiken? Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost! Wil je me ook laten weten of je wel gebruik kan maken van de Odido Online TV App of dat je hier ook zwart beeld te zien krijgt? 

Bij mij doet hij het sinds vanmorgen weer. Met de app op mijn telefoon was niks aan de hand.

Beste Nora, Op de site tv.odido.nl heb ik de cookies verwijderd. Nu geen cookies van derden toegestaan en alle cookies verwijderd. Nog geen resultaat. 

Ik maak alleen gebruik van chrome. Op chrome ben ik toch niet de enige abonnee? 

Hopelijk hebt u een werkbare oplossing.

Groet, Pet

Reputatie 7
Badge +3

@Pet Eijk Dank je wel voor je terugkoppeling en de genomen moeite! 

Ik heb gelijk een ticket voor je aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen. Alvast bedankt voor je geduld! 

Reputatie 7
Badge +6

@Pet Eijk Is het inmiddels opgelost? Zo niet, welke browser gebruik je? Zou je eens kunnen proberen om alle extensies (ad blockers) uit te zetten?

Reageer