Zomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Zomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Hi
Graag zou ik je willen vragen om een ander LAN-poort te testen, om te kijken of het probleem dan verholpen wordt. Zou jij eens van poort willen wisselen op het modem? Het handige aan het Zyxel modem, is dat alle poorten geschikt zijn voor tv. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen om de internetkabel te vervangen. Heb jij nog een extra internetkabel in huis liggen? Zo niet, dan stuur ik er graag kosteloos één jouw kant op.
Kun je hiermee uit de voeten? Als je mij hier een korte terugkoppeling op kan geven, dan ga ik graag verder voor je aan de slag om dit op te lossen. Ik wil namelijk dat die foutmelding zo snel mogelijk weer verdwijnt!
Zelfde probleem . Foutmelding 133066 . TV uit/aan en tv-box uit/aan gezet. Wifi werkt wel goed, TV-anyware op PC werkt ook, Na een half uur opnieuw een reset van tv+tv-box uitgevoerd. Daarna werkte het weer. Problemen ondervonden op 18 jan 2022 tussen 22:00 en 22:30 .
Was er een mogelijkheid om hier zelf wat aan te doen om weer beeld te krijgen?
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Ik hoop dat dit gelijk de laatste keer was dat jij deze foutmelding in beeld kreeg. Mocht jij nog eens een probleem opmerken, klop dan vooral weer aan. Dan help ik je graag verder!
Waar komt die foutmelding vandaan
Ik heb nu ook! Ook TV via de app (TV anywhere)deed het niet meer wel internet.
Hahahahaha Graag. Ik heb tijdens de foutmelding de stappen van
TV kijken via de app ging bij ons ook niet alles gaf deze foutmelding. Wij hadden wel internet.
Maar lastig is het wel als je iets zit te kijken.
Raapzaad lol nooit van gehoord
Haha komt helemaal in orde, woensdag weten we waarschijnlijk meer!
Raapzaad is een bloem uit de kruisbloemenfamilie en het is een voorjaarsbloeier die echt overal uit de grond knalt rond de lenteperiode en vervuilt, ondanks haar schoonheid, vaak de weides en waterkanten. In Zuid-Holland hebben we er een eigen spreekwoord van gemaakt, sorry dat weet natuurlijk niet iedereen!
TV en Box een paar keer opnieuw opstarten en alles deed het weer!
het is dus nog steeds ‘Raapzaad’
Hi
TV box WiFi dit probleem nog niet gezien
Hi allemaal, graag deel ik een korte update met jullie! Afgelopen vrijdag heb ik deze foutmelding voorgelegd tijdens een meeting. Mijn collega's van het TV Team zijn deze (nog) niet vaker tegengekomen, dus ik heb voor jullie alle twee een verzoek ingediend bij de technische dienst
Hi allemaal, graag deel ik een korte update met jullie! Afgelopen vrijdag heb ik deze foutmelding voorgelegd tijdens een meeting. Mijn collega's van het TV Team zijn deze (nog) niet vaker tegengekomen, dus ik heb voor jullie alle twee een verzoek ingediend bij de technische dienst
Update. Probleem was tot nu toe eenmalig. Het probleem heeft zich tot nu toe niet meer voorgedaan. Heb overigens de gevraagde powerflip uitgevoed. Succes met het verdere onderzoek
Hi
Zie vorige bericht
‘Bij het terug gaan naar reguliere uitzendingen weer die foutmelding en zwartbeeld.
Deze keer kunnen oplossen zonder opnieuw op te starten maar de foutmelding blijft terugkomen
het is dus nog steeds ‘Raapzaad’’
Hi
Dank je we gaan het zien en hopelijk oplossen.
Heel graag gedaan, topper
De oude box ga ik morgen terugsturen.
nu afwachten op iets wat hopelijk niet meer terug komt🥳 Hartelijk dank.voor al de moeite in sneltreinvaart!
Hi
Ik spreek je daar dan ook graag verder!
Hallo,
Ik heb deze foutmelding (code 133066) ook steeds vaker. Vanavond al 5 keer opnieuw opgestart, kabel verwisselt en poort gewijzigd, maar niets helpt. Na 1 of 2 keer naar een andere zender schakelen en bam! daar is het weer mis.
Graag een goede en blijvende oplossing gewenst!
groeten,
Gé Post
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Kan je aangeven of dit het probleem heeft verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen en dien ik een verzoek in bij onze techniche dienst. Ik wil dit samen met jou fixen!
Hoi Lisa, dankjewel voor je reactie.
Ik denk niet dat het aan de hardware ligt, maar een software probleem is. Als ik de internetverbinding los neem en weer terugplaats heb ik weer beeld. Het loopt volgens mij vast als er een (kleine) onderbreking in de verbinding is. De software moet elke onderbreking in principe kunnen opvangen, of het nu een bedrade of draadloze verbinding is. Misschien kan daar iets aan gedaan worden.
Groetjes,
Gé
Goedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Goedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Hi Jason,
Ik heb de modem opnieuw opgestart en sindsdien (nu 5 dagen) dit probleem niet meer gezien.
Mocht het zich weer voordoen dan laat ik het je weten. Anders bedankt voor je hulp!
Groeten, Gé Post
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.